Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس از تشکیل کمیته سه نفره در کمیسیون کشاورزی برای بررسی دلایل افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ خبر داد و گفت: کارگروهی متشکل وزارت جهاد کشاورزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، بانک مرکزی و تعزیرات حکومتی تشکیل شود تا قیمت مرغ و تخم مرغ واقعی شود.

معین الدین سعیدی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به جلسه امروز (یکشنبه) کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت:  همانطور که قبلا وعده داده بودیم، دلایل افزایش بی‌رویه قیمت مرغ و تخم مرغ بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نماینده مردم چابهار در مجلس یکی از علت‌های افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ را کاهش میزان واردات نهاده‌های دامی به دلیل عدم تخصیص ارز دانست و اظهار کرد: نماینده بانک مرکزی در جلسه امروز حضور داشت و اطلاعات دقیق از میزان ارز تخصیص به واردات نهاده‌های دامی ارائه کرد. نکته این است که یارانه‌ واردات نهاده‌ها باید به تولیدکنندگان اختصاص داده شود نه واردکنندگان، در حال حاضر علی رغم تخصیص ارز دولتی، تولیدکنندگان مرغ و تخم مرغ مجبور به تامین نیاز خود در بازار سیاه هستند.

سعیدی در پایان از تشکیل کمیته سه نفره در کمیسیون کشاورزی برای بررسی دلایل افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ خبر داد و گفت: باید جایگاه و اختیارات وزارت جهاد کشاورزی بازگردانده شود به همین دلیل پیشنهاد شد کارگروهی متشکل وزارت جهاد کشاورزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، بانک مرکزی و تعزیرات حکومتی تشکیل شود تا در راستای واقعی کردن قیمت مرغ و تخم مرغ تصمیم‌گیری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كميسيون كشاورزي وزارت صنعت معدن و تجارت مرغ و تخم مرغ افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ کمیسیون کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۱۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جداول مرتبط با حوزه انرژی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در کمیسیون انرژی اصلاح می‌شوند

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح جداول مرتبط با حوزه انرژی لایحه بودجه در کمیسیون انرژی و پیگیری تحقق این اصلاحات در کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ و صحن علنی با هدف حمایت از حوزه انرژی کشور از برنامه‌های ما خواهد بود.

به گزارش خبرنگار شانا، مصطفی نخعی در تشریح نشست روز یکشنبه (۲۶ فروردین‌ماه) کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به بررسی بخش انرژی جداول بودجه سال ۱۴۰۳ کشور (بخش دوم لایحه بودجه) با حضور مسئولان وزارتخانه‌های نفت و نیرو، سازمان انرژی اتمی، دیوان محاسبات و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس اشاره و اظهار کرد: با توجه به روش جدید بودجه‌ریزی مجلس، مقرر شده است جداول بودجه نیز در صحن علنی مجلس بررسی شود.

وی افزود: به همین منظور کمیسیون انرژی مجلس، بررسی این جداول را در دستور کار خود قرار داد که در جریان این بررسی مشخص شد نواقص و کاستی‌هایی در آن وجود دارد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: اصلاح جداول مرتبط با حوزه انرژی لایحه بودجه در کمیسیون انرژی و پیگیری تحقق این اصلاحات در کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ و صحن علنی توسط همکاران با هدف حمایت از حوزه انرژی کشور از برنامه‌های ما خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بررسی بخش دوم لایحه بودجه در دستور کار مجلس
  • جداول مرتبط با حوزه انرژی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در کمیسیون انرژی اصلاح می‌شوند
  • گزارش تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی در مجلس رسیدگی شود
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد
  • جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس برای بررسی عملیات «وعده صادق»
  • مستمری مددجویان کردستانی ۳۰ درصد افزایش یافت
  • تشکیل استان تهران غربی در دست بررسی است
  • نقش رئیس مجلس در تعامل با نمایندگان باید سازنده باشد
  • وزیر کار به مجلس خوانده شد
  • تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس برای بررسی و نظارت بر حکمرانی