Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: رسیدگی به وضعیت راه‌های روستایی ضروری است و باید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی مربوطه این موضوع را در اولویت خود قرار دهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی بعد از ظهر امروز در نشست با مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اظهار داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید به این مردم ولایتمدار خدمت بی‌منت و با همه توان کارکنان در دستور کار نهادهای دولتی و خدمت‌رسان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اردبیل حل مشکلات مربوطه به راه‌های روستایی را مهم دانست و افزود: رسیدگی به وضعیت راه‌های روستایی ضروری است و باید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی مربوطه این موضوع را در اولویت خود قرار دهد.

عاملی با اشاره به تلاش شبانه روزی راهداران دیار سبلان تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات در حوزه راه و حمل و نقل جاده‌ای به مردم شاهد تلاش شبانه روزی راهداران دیار سبلان که بسیار قابل تقدیر است.

امام جمعه کرمان: موفقیت اجرای طرح انضباط ترافیکی پلیس در گرو همکاری مردم و ایجاد زیرساخت‌ها استامام جمعه شهرکرد: برخی مواقع نگاه به تولیدات خارجی نسبت به تولیدات داخلی در اولویت قرار داردامام جمعه کرمان: ابعاد مختلف مکتب سلیمانی را باید هنرمندانه در جامعه ترویج داد

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با بیان اینکه باید مشکلات رانندگان نیز حل شود ادامه داد: رانندگان استان اردبیل همواره در راستای تامین نیازهای جامعه نسبت به جا به جایی کالا و مسافران اقدام می‌کنند که باید مشکلات رانندگان نیز حل شود.

وی با تاکید بر حفط حریم راه بیان کرد: تمامی راهداران و سایر مسئولان مربوطه باید به این موضوع توجه داشته باشند که راه‌ها سرمایه‌های ارزشمند ملی هستند و باید در حفاطت و صیانت از حریم راه‌ها کوشا باشند.

انتهای پیام/ 146/ ع

R41374/P/S6,49/CT11 بیشتر بخوانید... قدردانی امام جمعه زاهدان از اجرای پروژه مطالعاتی اکتشافی "چاه‌های ژرف سیستان" امام جمعه کرمان: بخشی از محرومیت‌های استان کرمان را می‌توان با زکات از بین برد امام جمعه همدان: عید غدیر فرصتی مناسب برای تبیین مبانی اعتقادی شیعه است

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حمل و نقل جاده ای راه های روستایی استان اردبیل امام جمعه راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۱۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، جمعی از مسئولان، روحانیون و قشر‌های مختلف مردم مراسم معارفه امام جمعه شهر سردشت دزفول برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد  گفت: یکی از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  نماز جمعه است.

وی افزود:  هر کجا که امام جمعه وجود دارد، تلاش می‌کند که مشکلات منطقه خود را در حد توان خود برطرف کند و هر چقدر که فعال‌تر باشد مشکلات نیز کمتر هستند و اگر بنا بود مسأله‌ای مطالبه شود باید در چارچوب قانون و اختیارات باشد. 

در این مراسم  ضمن تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید حسین علوی اصل،   امام جمعه پیشین، حجت الاسلام سید ابوالقاسم حسینی احمد فداله به عنوان امام جمعه جدید بخش سردشت دزفول معرفی شد.

 

دیگر خبرها

  • رانش زمین در جاده روستایی گلزار محمد_ یافت آباد
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • تأکید امام جمعه اردبیل بر افزایش تولیدات هنری برای رفع نیازهای روز جامعه
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است