Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم ایرانی ریوآوه در ترکیب اصلی تیمش برای دیدار مقابل ژیل ویسنته در هفته سی‌ام لیگ فوتبال پرتغال قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، از هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ فوتبال پرتغال، ریوآوه میهمان ژیل ویسنته است و این دیدار ساعت 20:30 آغاز می‌شود.

بر این اساس ترکیب ریوآوه در این بازی اعلام شد و مهدی طارمی در ترکیب اصلی تیمش قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریوآوه در حال حاضر با 47 امتیاز در رده پنجم قرار دارد.

ژیل ویسنته هم با 33 امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی طارمی فوتبال پرتغال ژیل ویسنته ژیل ویسنته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۱۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۹ امروز درح الی به میدان می‌رود که هیچ نتیجه‌ای جز پیروزی برای حفظ آنها در کورس قهرمانی با استقلال برای اوسمار ویه را قابل قبول نیست.

سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت که بردهای قابل توجهی را با تفکرات خود در نیم فصل دوم برای پرسپولیس به ارمغان آورده است دنبال سه امتیاز بازی حساس خارج از خانه مقابل نفت آبادانی است که با آمدن فراز کمالوند توانست سپاهان اصفهان را شکست داده و به نوعی رقیب اصفهانی سرخابی‌های پایتخت را از مدار قهرمانی خارج کند. حالا او که روزگاری در کادر فنی استقلال تهران نیز حضور داشت دنبال گرفتن امتیاز مقابل پرسپولیس است تا اینگونه به قهرمانی آبی پوشان در لیگ بیست و سوم هم کمک کرده باشد.

با این حال ویه را تصمیمی برای ایجاد تغییر در ترکیب تیمش و ایجاد ریسک در پیروزی تیمش ندارد. او که در ۶ بازی اخیر تنها به دلیل محرومیت یا مصدومیت دست به تغییر ترکیب تیمش زده بود امروز هم این تاکتیک را برای چینش بازیکنان در شروع مسابقه در نظر گرفته است تا ترکیب احتمالی زیر برای این تیم به میدان برود.

امیررضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، دانیال اسماعیلی فر، عبدالکریم حسن، سروش رفیعی، مسعود ریگی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل کثیر و اوستون ارونوف.

کد خبر 6081550

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان
  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گل‌زنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی + فیلم
  • پاسخ مبهم کونسیسائو درباره بازگشت مهدی طارمی
  • سکوت معنادار سرمربی پورتو درباره طارمی
  • سکوت کونسیسائو درباره بازگشت طارمی
  • کودتا در پورتو؛ طارمی به ترکیب برمی‌گردد؟