Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- انفجار بمب کنار جاده‌ای در ولایت هرات،منجر به کشته و زخمی شدن ۶ پلیس افغانستان شد. تاریخ انتشار: 19:57 - 15 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۴۹۶۲

خبرگزاری میزان - عبدالاحد ولی زاده، امروز یکشنبه در بیانیه‌ای از کشته شدن ۳ مامور پلیس به دنبال انفجار بمب کنار جاده‌ای در منطقه احمدآباد این ولایت خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی پلیس ولایت هرات واقع در غرب افغانستان در ادامه افزوده است که این بمب جاسازی شده زمانی منفجر شد که خودرو‌های متعلق به نیروی پلیس هرات در حال گشت زنی در منطقه بودند.

بیشتر بخوانید: خشونت‌های طالبان باید کاهش یابد

این اتفاق در حالی رخ داد که تا کنون هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.

انتهای 7پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس افغانستان هرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۲۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۱۳۰ هزار جلد پاسپورت در هرات

مسئولان در آمریت پاسپورت قومندانی امنیه ولایت هرات می گویند که طی یک سال گذشته بیش از ۱۳۰ هزار جلد پاسپورت توزیع نموده اند.

مولوی محمد حسین رحیمی آمر پاسپورت ولایت هرات می‌گوید که طی یک سال گذشته بیش از ۸۵۰ میلیون افغانی عواید داشته و همچنان ۱۳۳ هزار اسناد را نیز طی مراحل نموده و به مرکز کشور جهت چاپ ارسال نموده اند

وی افزوده است که حق اولیت برای مریضان، تجار ملی و افراد کهن سال بوده و بدون نوبت اسناد شان طی‌ مراحل می‌گردد.

همچنان مولوی سید کمال خادم معاون آمریت پاسپورت این ولایت تاکید نمود که صف نوبت برای تمامی مراجعین یکسان بوده و به صورت منظم از سوی کارمندان این آمریت کنترل می‌شود.

از سویی هم مولوی محمد حسین رحیمی می‌گوید پـروســه توزیع پاسپورت بـصـورت داوم‌دار خواهد بود.

قابل یادآوریست اسنادهای مراجعین که از سال قبل طی‌مراحل نشده باشد، می‌توانند اسناد خویش را به این اداره آورده و طی مراحل نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۱۳۰ هزار جلد پاسپورت در هرات
  • تیراندازی جمعی در لوئیزیانیای آمریکا با ۱۲ کشته و زخمی
  • تیراندازی جمعی در شیکاگو
  • تیراندازی جمعی در شیکاگو/ یک کودک ۸ ساله کشته و ۱۰ تن زخمی شد
  • ۱۱ کشته و زخمی به علت تیراندازی در شیکاگو آمریکا
  • شاهراه هرات کابل مسدود شد
  • ۵ کشته و زخمی در ۲ حادثه رانندگی امروز استان کرمانشاه
  • شصت کشته و زخمی براثر سیلاب‌ها در افغانستان
  • یک کشته و ۷ زخمی بر اثر تیراندازی در شیکاگو
  • ۱۶ کشته و زخمی بر اثر حوادث ترافیکی در بغلان و بدخشان