Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@15:19:05 GMT

نرخ جدید روغن خام اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۲۰۲۳

نرخ جدید روغن خام اعلام شد

در آخرین جلسه ستاد تنظیم بازار قیمت هر کیلوگرم روغن خام 4 هزار و 700 تومان تعیین شد.

به گزارش پول نیوز در آخرین جلسه ستاد تنظیم بازار نرخ جدید روغن خام و افزایش قیمت روغن مایع و جامد مصوب شد. در مصوبه مورخ 99/04/12 آمده است؛ نرخ عرضه انواع روغن خام به ازای هر کیلوگرم 4 هزار و 700 تومان تصویب شد.

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مکلف شد نسبت به تفکیک احجام مختلف روغن اقدام کرده و نرخ آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در سامانه 124 بارگذاری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان باید نسبت به تعیین نرخ عرضه روغن فله (صنف و صنعت) بر اساس نرخ مصوب روغن خام و هزینه‌های تولید مستند به اسناد بهای تمام‌شده اقدام کند.

در این مصوبه عرضه انواع روغن در بسته‌بندی پت و مایع و روغن در حلب، جامد و نیمه جامد به ترتیب 12 و 14 درصد افزایش قیمت یافته است.

همچنین روغن خوراکی به عنوان یکی از کالاهای دارای اولویت بازرسی تعیین شده و هر گونه احتکار و اختفا و امتناع از عرضه باید از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان صورت گیرد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: قیمت روغن پول نیوز روغن خام تولیدکنندگان صنعت روغن خام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۲۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مقابل دیوان عالی آمریکا در حمایت از افراد بی خانمان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، روز گذشته دادگاه عالی ایالتی در شهر سان فرانسیسکو در ایالت کالیفرنیا، رسیدگی به پرونده‌ای را درباره وضع افراد بی خانمان شروع کرد. همزمان با برگزاری جلسه دادرسی، صد‌ها نفر از فعالان آمریکایی در مقابل ساختمان دادگاه تجمع کردند. تجمع کنندگان با برپایی راهپیمایی و تجمع، حمایت خود را از افراد بی خانمان نشان دادند. آنها توجه ویژه دولتمردان را به وضع افراد بی خانمان خواستار بودند.
یک شهروند آمریکایی گفت: بی خانمان بودن، جرم نیست. افراد بی خانمان به خانه و حمایت نیاز دارند. جریمه کردن آنها و مجازات آنها، سبب نمی‌شود آنها سرپناه داشته باشند بلکه باعث می‌شود مشکل بدتر شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

راهپیمایی کنندگان نوشته‌هایی در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود «جنگ با افراد فقیر را متوقف کنید». «با فقر مقابله کنید و نه با فقرا»

شهروند آمریکایی دیگری در این باره گفت: به نظرم، رای صادرشده در دادگاه قبلی درباره افراد بی خانمان، یک حکم غیرعادی و بیرحمانه است. با این رویه، افراد محکوم شده کارت شناسایی و حمایت‌های دارویی و ارتباط با اعضای شبکه‌های محلی را از دست می‌دهند که می‌توانند به آنها کمک کنند. چرا باید این کار را کرد؟ چرا باید فرد را جایی فرستاد که هیچ تعلقی به آنجا ندارد؟ باید آنها را در جایی قرار دارد که حس خوبی داشته باشند و از این راه، بتوان به حل مشکل کمک کرد.

 

دیگر خبرها

  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • پشت پرده «قلیان اکسیژن»؛ قلیان اکسیژن چیست و قیمت آن چقدر است؟
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • تاثیر ۲۰ درصدی روغن موتور در رشد قیمت کرایه حمل و نقل
  • هشدار جدی/ اگر این 7 غذا را دوباره گرم کنید و مصرف کنید مرگ آور خواهد بود
  • جایزه خودرو برای صرفه‌جویی کنندگان در مصرف برق خانگی
  • تجمع مقابل دیوان عالی آمریکا در حمایت از افراد بی خانمان
  • بهترین نوع زیتون از نظر طب سنتی | طبع زیتون گرم است یا سرد ؟ ؛ هر آنچه درباره زیتون باید بدانید
  • جزییاتی از نحوه واگذاری سهام سرخابی ها