Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه آزاد زنجان فراخوان جذب دانشجو در ۴۲ رشته مقطع کارشناسی پیوسته و ۱۴ رشته کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه آزاد زنجان فراخوان جذب دانشجو در مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون کنکور را منتشر کرد.

براساس این اطلاعیه، دانشگاه آزاد زنجان در رشته‌های حقوق، حسابداری، مدیریت بازرگانی، مدیریت بیمه، مدیریت دولتی، مدیریت امور بانکی، علوم سیاسی، جامعه شناسی، علوم قرآن و حدیث، علوم ورزشی، روانشناسی، آموزش زبان انگلیسی، علوم تربیتی، مهندسی معماری، مهندیس شهرسازی، نقشه برداری، عمران، کامپیوتر، برق، صنایع، اپتیک و لیزر، مکانیک، مواد و متالوژی، میکروبیولوژی، زیست فناوری، شیمی کاربردی، زیست سلولی و مولکولی، مهندسی پزشکی، مدیریت مالی، مدیریت صنعتی، مدیریت کسب و کار‌های کوچک، مشاوره، طراحی لباس، علوم و مهندسی صنایع غذایی، گیاه ب=پزشکی، مهندسی پلیمر، ارتباط تصویری، بازیگری، طراحی پارچه، نقاشی و حسابداری در مقطع کارشناسی پیوسته بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین این دانشگاه در مقطع کارشناسی ناپیوسته در رشته‌های حسابداری، آموزش زبان انگلیسی، آموزش و پرورش ابتدایی، تربیت بدنی و علوم ورزشی، تربیت دبیر تربیت بدنی، آموزش علوم تجربی، مهندسی نرم افزار کامپیوتر، فناوری متالوژی، فناوری کنترل، تکنولوژِ برق، فناوری مکانیک خودرو، معماری، مهندسی اجرایی عمران و ارتباط تصویری از افرادی که مدرک کاردانی دارند، دعوت کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد زنجان پذیرش دانشجو بدون کنکور سال تحصیلی جدید دانشگاه آزاد زنجان مقطع کارشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۲۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس دانشگاه تربت‌حیدریه گفت:رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی به دفترچه کنکور ۱۴۰۳ به عنوان اولین رشته مقطع دکتری تخصصی (phd) به رشته های دانشگاه اضافه شد.
دکتر عباس خاشعی سیوکی افزود:یکی از اولویت‌های کشور اهمیت به حل بحران آب است و با توجه به ماموریت ویژه دانشگاه تربت‌حیدریه در امر کشاورزی، پژوهشگران و اساتید متخصص دانشگاه تربت‌حیدریه توان علمی خود را در رفع این بحران بکار گرفته‌اند.
او گفت:مقطع دکترای مهندسی آب- آبیاری و زهکشی که به تصویب شورای گسترش آموزش عالی وزارت رسیده است دریچه‌ای برای توسعه علم و تحقیقات بیشتر در منطقه شرق کشور فراهم می‌کند.

دیگر خبرها

  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی
  • انتخاب رشته ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری ۱۴۰۳