Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@17:15:06 GMT

وضعیت بازگشت مهاجم پرسپولیس به ایران

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۲۰۹۷

وضعیت بازگشت مهاجم پرسپولیس به ایران

بازگشت کریستین اوساگونا به ایران قطعی نشده است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس پس از اتمام وقفه رقابت‌های لیگ برتر به دلیل شیوع کرونا در ۲ بازی اخیر خود پیکان و شاهین بوشهر را شکست داده اما همچنان خبری از بازگشت کریستین اوساگونا به ایران و حضور مهاجم نیجریه‌ای در تمرینات این تیم نیست.

بیشتر بخوانید: پروژه پیچیده پرسپولیسی‌ها گل‌محمدی پیگیر مهاجم آفریقایی پرسپولیس

مشکلات پروازی از نیجریه به ایران سبب شده اوساگونا همچنان در کشور خود در قرنطینه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند در تماس‌های اخیر افشین پیروانی و یحیی گل محمدی با مهاجم پرسپولیس احتمال بازگشت اوساگونا به تهران با توجه دلیل کاهش محدودیت‌های پروازی مطرح شده اما این موضوع تاکنون قطعی نشده است.

باشگاه پرسپولیس و اوساگونا  این روزها مشغول فراهم کردن بلیت بازگشت وی به تهران هستند و پیگیری آنها همچنان ادامه دارد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم شاهین بوشهر افشین پیروانی تهران پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس لیگ برتر اوساگونا ایران نیجریه یحیی گل محمدی فوتبال ویروس کرونا مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۲۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار برای تیمش جلسه گذاشت

به گزارش  ورزش سه و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران امروز بعدازظهر تمرینی ۷۵ دقیقه‌ای را در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند. این تمرین بعد از جلسه فنی اوسمار ویرا برای شاگردانش انجام شد.

پاسکاری کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در زمین کوچک و اجرای تاکتیک‌ها در قالب فوتبال درون تیمی از بخش‌های مختلف این برنامه بود.
علیرضا بیرانوند و وحدت حنانوف نیز همچنان زیر نظر کادر پزشکی و سایر نفرات در دسترس کادر فنی بودند.

به نظر می رسد این دو بازیکن دیدار با صنعت نفت را هم از دست خواهند داد چرا که همچنان شرایط پیوستن به تمرین گروهی را ندارند.

در عین حال غیر از این نفرات پرسپولیس بازیکن محروم و مصدوم دیگری ندارد و چنانچه طی دو روز آینده اتفاقی در تمرینات رخ ندهد اوسمار سایر نفراتش را در اختیار خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • وضعیت عجیب ارسلان مطهری در تراکتور
  • بازیکن خارجی استقلال، همچنان زیر دستگاه!
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس
  • خبر خوب مهاجم تیم ملی ایران برای رم و دروسی
  • پایان مصدومیت سردار
  • سردار آزمون گزینه در دسترس رُمی‌ها
  • استقبال سانچو از بازگشت به منچستریونایتد در سایه حمایت ویلکاکس؛ شرط بازگشت: خروج تن هاخ
  • سرنوشت تلخ لوکادیا در اسپانیا | همه چیز عوض شد
  • خوشحالی گل این هفته پرسپولیس شاید در سکوت!
  • اوسمار برای تیمش جلسه گذاشت