Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار بوشهر با اشاره به اینکه ۴ شهرستان استان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد گفت: ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی به مردم منوط به استفاده از ماسک است‌. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم گراوند بعدازظهر امروز در  نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر با تاکید بر تسریع در جذب اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای اظهار داشت: باید برای تسریع در اجرا و تکمیل طرح‌های عمرانی و خدماتی در جذب اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای تلاش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با قدردانی از تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی در جذب اعتبارات عمرانی استانی افزود: با توجه به اینکه بخش عمده‌ای  از اعتبارات عمرانی در حوزه وزارتخانه‌ها است برای تسریع در اجرای طرح‌های عمرانی نیاز به  جذب اعتبارات ملی است که جذب این اعتبارات نقش مهمی در تکمیل طرح‌ها دارد.

استاندار بوشهر به وضعیت ویروس کرونا در استان بوشهر پرداخت و با بیان اینکه 4 شهرستان این استان در وضعیت قرمز قرار دارد تاکید کرد: متاسفانه  ابتلا به بیماری کرونا در استان بوشهر روند صعودی دارد و این در حالی است که بستری‌ها و فوتی‌ها رو به افزایش است.

گراوند با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک افزود: بر اساس مصوبه ستادملی کرونا، تمام کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید ماسک داشته باشند در غیر این صورت آن کارمند اجاره ورود به اداره ندارد و غیبت می‌خورد.

وی، با بیان اینکه ماسک نقش مهم و تعیین کننده‌ای در حفظ سلامتی افراد دارد گفت: بی‌توجهی به پروتکل بهداشتی و  استفاده نکردن از ماسک، خسارت فراوانی به سلامت مردم وارد می‌کند.

استاندار بوشهر از تعیین تیم‌های نظارتی برای بررسی در ادارات در استفاده کارکنان و مراجعه‌کنندگان از ماسک خبر داد و بیان کرد: تیم‌هایی برای بررسی وضعیت پوشش ماسک در ادارات فعالیت خود را آغاز کرده‌اند که انتظار می‌رود مدیران توجه ویژه‌ای به استفاده کارکنان از ماسک داشته باشند.

گراوند با بیان اینکه  استفاده از ماسک در جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و پیشگیری از ابتلا به بیماری نقش مهمی دارد افزود: همه انسان‌ها در حفظ سلامتی جامعه رسالت و وظیفه اخلاقی، دینی دارند و در این راستا استفاده از ماسک باید در بین مردم به عنوان یک فرهنگ نهادینه شود.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در بازار خاطرنشان کرد: صنوف و کسبه‌ای که پروتکل بهداشتی را رعایت نکنند با آنان برخورد قاطع قانونی می‌شود.

گراوند در ادامه با تاکید بر تسریع در تکمیل طرح کاداستر تصریح کرد: با توجه به نقش مهم طرح کاداستر در حل مشکلات و اختلافات ملکی باید این طرح امسال تکمیل شود که در این راستا 40 میلیارد ریال تخصیص می‌یابد.

بیماران، بستری‌ها و فوتی‌های بخش کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر افزایش یافتمجموع جانباختگان کرونایی در استان بوشهر 3 رقمی شداستاندار بوشهر خبر داد: اعمال محدودیت‌های یک‌هفته‌ای برای مقابله با کرونا در استان/ 3 شهرستان در وضعیت قرمز

استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به تکمیل شهر هوشمند افزود: برای تسریع در تکمیل شهر هوشمند بوشهر که زیرساخت‌های مهمی برای فناوری دانش‌ها، شرکت‌های نوپا و دانش بنیان محسوب می‌شود اعتبارات لازم تخصیص داده می‌شود.

انتهای پیام/190/ ز

R41363/P/S6,53/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا بیشتر بخوانید... کانون‌های آگهی تبلیغاتی استان بوشهر ۱۴ میلیارد تومان خسارت دیدند بیماران، بستری‌ها و فوتی‌های بخش کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر افزایش یافت مجموع جانباختگان کرونایی در استان بوشهر ۳ رقمی شد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا استفاده از ماسک استاندار بوشهر استان بوشهر جذب اعتبارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۲۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس عبادی گفت: در شرایط کنونی، ۲۰۹ هزار کادر درمان اعم از پرستار، اتاق عمل، هوشبری، بهیار و کمک پرستار در مراکز درمانی وزارت بهداشت، بخش خصوصی، تأمین اجتماعی و نیروهای مسلح مشغول خدمت هستند.

وی افزود: ۲۱ هزار نفر از پرستاران که بخش عمده آنها در دوران کرونا نیروهای طرحی بودند، استخدام شده اند و در حال حاضر جذب پرستاران در مراکز درمانی در اولویت وزارت بهداشت بوده و تعداد محدودی از همکاران ما در مناطقی که مجوز استخدام در آنها وجود ندارد، برای جذب باقی مانده‌اند.

معاون پرستاری وزارت بهداشت همچنین از تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران خبر داد و گفت: این لایحه دارای ۳۱ ماده است که یک ماده آن به جذب پرستارانی که بحران‌هایی مانند کرونا و…، در خدمت نظام سلامت هستند، اختصاص دارد و امیدواریم با تصویب آن در مجلس بتوان اقدامات موثرتری برای این قشر زحمتکش برداریم.

عبادی با بیان اینکه کمبود نیروی پرستاری یک چالش عمومی جهانی است و کشور ما نیز از این موضوع مستثنی نیست، افزود: با افزایش پذیرش دانشجویان پرستاری در دانشگاه‌ها و تسهیلاتی که برای استخدام و تبدیل وضعیت آنها در حال انجام است، چنانچه قانونگذار از این بابت به نظام سلامت کمک کند، امیدوار خواهیم بود تا چند سال آتی مشکل کمبود پرستار در کشور کاهش یابد.

کد خبر 6088263 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و تکمیل امکانات هلال‌احمر
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن