Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول قوه قضاییه معاون اول قوه قضاییه به روز شدن و ارتقا یافتن سند تحول را از تاکیدات مقام معظم رهبرى دانست و گفت: هنوز تا رسیدن به آن نقطه مطلوب که مورد نظر قضاى اسلام و مجموع وظایف قوه قضاییه است فاصله داریم.

به گزارش خبرنگار قضایى خبرگزارى فارس، حجت الاسلام والمسلمین محسنى اژه اى، معاون اول قوه قضاییه در برنامه بدون توقف بیان کرد: یکى از ارکان نظام و قواى مهم نظام قوه قضاییه است که در طول چهار دهه گذشته نقش برجسته اى در زمینه استیفاى حق مظلوم از ظالم، ایجاد امنیت، تحقق عدالت و گسترش آن است و وظایف قابل توجهى در قانون براى آن در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اول قوه قضاییه خاطرنشان کرد: على رغم اقدامات انجام شده هنوز تا رسیدن به آن نقطه مطلوب که مورد نظر قضاى اسلام و مجموع وظایف قوه قضاییه است فاصله داریم و اگر بخواهیم این مسیر را سریع و خوب طی کنیم نمى توانیم با اقدام معمولى جلو برویم و نیاز است با یک اقدام فوق العاده قدم هایى برداریم تا هم به اهداف اصلی نظام برسیم و هم عقب ماندگى ها را جبران کنیم.

وى تصریح کرد: قوه قضاییه در این زمینه سعى کرد و از آغاز سال ٩٧ برنامه اى براى گام دوم انقلاب تهیه کرد چرا که نیاز به یک سند تحول و اقدام فوق العاده بود.

محسنى اژه اى گفت: معاونت راهبردى قوه قضاییه از سال ٩٧ به صورت جد با نخبگان، حقوقدانان و اساتید و خود مجموعه قوه قضاییه اعم از مدیران شاغل و قضات یک سندى را تنظیم کرد که کلیات آن تصویب شد؛ اما به این معنا نیست که این سند نقص ندارد و همچنان از آن تاریخ تاکنون تلاش مى شود تا هر میزان نیاز باشد تکمیل شود.

معاون اول قوه قضاییه به روز شدن و ارتقا یافتن سند تحول را از تاکیدات مقام معظم رهبرى دانست و بیان کرد: على رغم اقدامات انجام شده، به نظر ما اقدامات کافى نیست و انشالله با یک اقدام بیشترى قدم برداریم.

ادامه دارد...

منبع: فارس

کلیدواژه: قوه قضاییه اسلام تحول اژه معاون اول قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۲۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از تصادف، تا رسیدن کارشناس چه باید کرد؟

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ سرهنگ عبدالله حاجیلری افزود: پس از جابجایی برای اعزام کارشناس باید با شماره‌های ۱۱۰ یا ۱۲۰ تماس گرفته شود.

سرهنگ حاجیلری ادامه داد: در تصادفات منجر به فوت، اما نباید تغییری در وضعیت خودرو‌ها ایجاد کرد. در این موارد، تا رسیدن کارشناس، ایمن سازی جهت آگاه سازی سایر خودرو‌های عبوری، ضروری است.

وی اضافه کرد: در تصادفات جرحی نیز جابجایی لازم است و تصویربرداری و یا نشانه گذاری باید انجام شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پائز در اولین تمرین تیم ملی والیبال چه گفت؟
  • طی مدتی که معاون اول قوه قضاییه بودم، ارتباطات خوبی را با مجلس و دولت برقرار کردیم
  • توضیحات اژه‌ای درباره معاون اول قوه قضاییه
  • اژ‌ه‌ای: مسئولان قضایی باید خیلی مراقبت کنند
  • بعد از تصادف، تا رسیدن کارشناس چه باید کرد؟
  • هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • معاون قوه قضاییه : با مشکلات و بحران هایی روبرو بوده و هستیم
  • فاصله‌ زیادی تا رسیدن به وضعیت مطلوب در عرصه تبلیغ داریم
  • رئیسی وارد اسلام آباد شد
  • وزیر خارجه پاکستان:‌ سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان نقطه تحولی در روابط دو کشور است