Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، سفیر جدید رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد که بعدها قرار است سفیر این رژیم در آمریکا هم باشد، به ایام دشوار و مواجهه با چالش‌های پیش‌رو از جمله «ایران» اشاره کرد.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» کابینه اسرائیل روز یکشنبه حکم ماموریت «گیلعاد اردان» سفیر اسرائیل در سازمان ملل و در آینده در آمریکا را تصویب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی جانشین «دنی دانون» سفیر اسرائیل در سازمان ملل و «ران درمر» سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا می‌شود.

گیلعاد اردان بعد از نشست کابینه در سخنانی در همین رابطه با مشکل توصیف کردن ایام برای اسرائیل و آمریکا گفت: «این یک ماموریت اصلی است. در سال‌های آینده انتظار چالش‌های بسیاری را داریم‌، ایران و یهود ضدستیزی قدیمی و جدید.»

گیلعاد اردان وزیر امور راهبردی و امنیت رژیم اشغالگر قدس بود و پیشتر نیز موافقت خود را با پیشنهاد «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل برای قبول این سمتها اعلام کرده بود. اردان بسان دیگر صهیونیستها مواضع به شدت تندی در قبال ایران دارد به طوریکه چندی قبل گفته بود ایران باید به طور کامل از جهان محو شود.

این تغییر و تحولات در حالی صورت می‌گیرد که بسیاری از کشورها و سازمان‌های جهانی از جمله سازمان ملل متحد مخالف طرح جدید تل آویو در زمینه اشغال بخشی از کرانه باختری به فلسطین اشغالی هستند به طوری که «آنتونیو گوترش» دبیر کل سازمان ملل چندی قبل درباره تلاش رژیم صهیونیستی برای گسترش شهرک‌سازی در فلسطین هشدار داد.

گوترش تأکید کرد که شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی غیر قانونی است و اشغال برخی از مناطق در کرانه باختری، منجر به نابودی راهکار دو دولتی خواهد شد.

انتهای پیام/

104 / 361 کرانه باختری گیلعاد اردان نابودی اسراییل رژیم صهیونیستی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرانه باختری نابودی اسراییل رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی گیلعاد اردان سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۲۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیپلمات روس: شورای امنیت تحریم اسرائیل را بررسی کند

به گزارش قدس آنلاین، «واسیلی نبنزیا» نماینده روسیه در سازمان ملل بامداد پنجشنبه گفت که شورای امنیت باید به فوریت موضوع اعمال تحریم‌ها علیه رژیم صهیونیستی را بررسی کند.

نبنزیا طی سخنرانی در جلسه شورای امنیت اظهار داشت: «غزه شاهد یک فاجعه بی‌سابقه است و اسرائیل مانع ورود نیمی از کاروان‌های امدادی به این باریکه می‌شود».به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»،

وی با بیان اینکه تضعیف نقش آنروا عواقبی را برای کل منطقه خواهد داشت، ادامه داد: «نقش آنروا باید به طور کامل احیا شود تا وضعیت پناهندگان تحت تأثیر قرار نگیرد».

این دیپلمات روس در این نشست همچنین افزود: «۶ ماه پیش فاجعه‌ای در نوار غزه آغاز شد و با وجود قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل و سایر قطعنامه‌ها، کشتار و تخریب ادامه دارد».

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • طرح ۶ مرحله‌ای ایران برای مهار صهیونیست ها | سازمان ملل در آزمون ادعای صلح‌طلبی
  • رسانه صهیونیست: ارتش آمریکا هزاران موشک به اسرائیل ارسال کرد
  • «وعده صادق» پاسخ مشروع ایران به صهیونیست‌ها بود
  • ایران پاسخ اتهامات آمریکا اتحادیه اروپا و گروه 7 پس از تنبیه اسرائیل را داد/ سخنگوی وزارت خارجه: تا زمانی که اراده‌ای برای توقف جنایات رژیم اسرائیل و نقض فاحش مقررات بین‌المللی توسط صهیونیست‌ها نباشد، چشم انداز روشنی در مسیر صلح پایدار متصور نیست
  • واکنش سفیر ایران در سوریه به تهدیدات توخالی رژیم صهیونیستی
  • معاون دبیر کل حزب‌الله: ایران به همه اهداف خود در عملیات «وعده صادق» رسید
  • ایران به همه اهداف خود در عملیات «وعده صادق» رسید
  • دیپلمات روس: شورای امنیت تحریم اسرائیل را بررسی کند
  • «وعده صادق» پاسخ مشروع ایران به تجاوزات صهیونیست‌ها بود
  • دیپلمات سابق ایران: اینکه 10 کشور برای دفع حمله ایران مجبور به همکاری بودند مهم است