Web Analytics Made Easy - Statcounter

 .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: صنعا حمله هوایی یمن عربستان پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۲۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت پایگاه صهیونیستی «نواتیم» در چیست؟

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در حمله تلافی‌جویانه شب گذشته، پایگاه هوایی «نواتیم» رژیم صهیونیستی را که در حمله تروریستی این رژیم به کنسولگری ایران در دمشق نقش داشت، هدف قرار داد.

به گزارش ایسنا، پایگاه هوایی «نواتیم» رژیم صهیونیستی که در ۱۱۰۰ کیلومتری خاک ایران، در ۱۵ کیلومتری جنوب شرقی شهر «بئرالسبع» و در نزدیکی «موشاو نواتیم» در صحرای النقب قرار دارد، از جمله اهداف اصلی حملات شب گذشته جمهوری اسلامی ایران بود.

اهمیت این پایگاه در این است که علاوه بر اینکه در حملات تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق و شهادت چندین مستشار ایرانی نقش داشت، مقر اصلی جدیدترین جنگنده F-۳۵ است که نیروی هوایی رژیم صهیونیستی پس از معامله با ایالات متحده آنها را در اختیار گرفته است و همچنین دارای فرودگاهی با سه باند است و اخیراً برای استفاده این نوع جنگنده مدرن شده است.

پایگاه نواتیم به دلیل استقرار اسکادران پشتیبانی حمل و نقل «سوپر هرکول ۱۰۳»، حضور اسکادران عملیاتی ۱۱۶ و ۱۴۰ از جنگنده‌های F۳۵، حضور اسکادران آموزشی ۱۱۷ (آموزش خلبانی F۳۵) و استقرار اسکادران اطلاعاتی ۱۲۲ یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های هوایی رژیم صهیونیستی است.

همچنین آشیانه هواپیمای شخصی «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی و مقر بسیاری از عناصر جاسوسی ارشد رژیم صهیونیستی در این پایگاه قرار دارد.

طبق گزارش منابع خبری، در جریان حملات دیشب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پایگاه نواتیم در صحرای نقب با ۱۳ تا ۱۴ موشک بالستیک هدف قرار گرفت که در نتیجه آسیب شدیدی به تجهیزات و زیرساخت‌های آن وارد شده است.

سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر هم اواخر دیشب تایید کرد که حمله ایران به یک پایگاه نظامی در جنوب فلسطین اشغالی آسیب وارد کرد.

چندین صحنه نشان می‌دهد که پهپادها و موشک‌های ایران تأسیسات نظامی و فرودگاه‌ها را در مناطقی در فلسطین اشغالی هدف قرار می‌دهند و آتش‌سوزی پس از انفجارهای بزرگ در آنجا رخ می‌دهد.

رسانه‌های ایران هم گزارش کردند یکی از اهداف حملات دیشب جمهوری اسلامی پایگاه هوایی «نواتیم» در جنوب سرزمین‌های اشغالی فلسطین بود که «نیروهای سپاه پاسداران در سال گذشته مانورهای موشکی را بر روی مدلی شبیه به این پایگاه انجام داده بودند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ماکرون فاش کرد: مشارکت در رهگیری پرتابه‌های ایران به درخواست این کشور عربی بود
  • آیا اسرائیل به ایران حمله می‌کند؟
  • اهمیت پایگاه صهیونیستی نواتیم در چیست؟
  • تداوم حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه
  • انتقادهای گسترده از سکوت رام‌الله و کشورهای عربی در برابر تروریسم شهرک‌نشین‌ها در کرانه باختری
  • ائتلاف فتح: رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۷۳ شاهد حملاتی مشابه حملات ایران نبوده است
  • اهمیت پایگاه صهیونیستی «نواتیم» در چیست؟
  • بازگشایی حریم هوایی کشورهای عربی
  • یک کشور عربی در حالت آماده باش قرار گرفت
  • هدف بعدی حملات ایران بعد از اسرائیل مشخص شد؟ | هشدار جدی به یک کشور عربی