Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@18:10:24 GMT

تسلیحات به دست تروریست‌ها در ادلب سوریه نرسید

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۲۲۹۷

تسلیحات به دست تروریست‌ها در ادلب سوریه نرسید

مقامات استان حمص سوریه از کشف و توقیف مقادیر زیادی سلاح و مهمات در این استان خبر دادند که قرار بود به دست تروریست‌ها در ادلب برسد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دستگاه‌های مربوطه در استان حمص سوریه از کشف مقادیر زیادی سلاح و مهمات در این استان خبر داد.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) یکشنبه گزارش داد که این تسلیحات قرار بود به صورت قاچاقی به دست گروه‌های تروریست در ریف شمالی استان ادلب برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش‌های زیادی از استان ادلب سوریه دست گروه‌های تروریستی و عناصر مسلح مورد حمایت ترکیه است و این کشور و روسیه سال گذشته، بر سر توقف درگیری‌ها در این استان و ایجاد مناطق حائل به توافق رسیدند.

 

 

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: سوریه تروریست ها تسلیحات ادلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۲۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چایی‌های قاچاق به مقصد نرسید

سرهنگ محمدرضا طالبی رئیس پلیس راه آهن استان یزد گفت: ماموران پلیس راه آهن یزد هنگام انجام وظایف ذاتی و کنترل وسایل مسافران قطار "یزد-تهران" به فردی که قصد انتقال یک محموله چای قاچاق از طریق قطار را داشت مشکوک شدند. 

وی بیان داشت: ماموران در بررسی‌های لازم، ۹۸۰ کیلوگرم چای خارجی فاقدمجوز و قاچاق را کشف کردند که کارشناسان ارزش آن را ۵ میلیارد ریال اعلام کرده اند. 

رئیس پلیس راه آهن استان یزد، افزود: متهم که قصد انتقال چایی‌های قاچاق از طریق قطار از یزد به تهران را داشت پس از تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد. 

طالبی در خاتمه تصریح کرد: پلیس راه آهن کنترل و نظارت کامل را در خصوص برخورد با جرایم دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • چایی‌های قاچاق به مقصد نرسید
  • تسلیحات، واجب تر از نان شب / هزینه های تسلیحاتی جهان به 2.5 تریلیون دلار رسید / هزینه های تسلیحاتی در سطج جهانی رکورد زد
  • افغانستان به جام جهانی نرسید
  • اسرائیل بعد از ۲۰۰ روز جنگ به هیچ چیز نرسید
  • رسانه صهیونیستی: اسرائیل بعد از ۲۰۰ روز جنگ به هیچ چیز نرسید
  • عفو بین‌الملل: آلمان ارسال تسلیحات به اسرائیل را متوقف کند
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه