Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@14:08:39 GMT

کشف ۹۶۰۰ نوشیدنی فاسد در آبادان

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۲۳۳۵

کشف ۹۶۰۰ نوشیدنی فاسد در آبادان

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سرهنگ سیدمحسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در راستای مبارزه با قاچاق کالا‌های ممنوعه موفق شدند یک انبار مشکوک در حاشیه شهرستان را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی، در بازرسی از انبار تعداد ۸۰۰ کارتن رانی فاسد و تاریخ گذشته به مجموع ۹۶۰۰ بطر کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این راستا یک نفر متهم که صاحب کالا بوده دستگیر شده و در بازجویی با پلیس ضمن اعتراف به بزه انتسابی بیان داشت تاریخ انقضای تمام رانی‌های مکشوفه تا سال ۲۰۱۸ بوده که با روش خاصی تاریخ اصلی را محو و مهلت انقضا را با هک نمودن تاریخ جدید تا سال ۲۰۲۰ تمدید کردم که توسط پلیس دستگیر شدند

این مقام انتظامی در خاتمه با بیان اینکه علیه متهم پرونده تشکیل و به دادسرا ارسال گردید گفت: شهروندان موارد مشکوک و انبار‌های مخفی را از طریق تماس رایگان ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف نوشیدنی فاسد قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۲۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار و ۶۱ کیلوگرم موادغذایی فاسد و غیربهداشتی در بوکان امحاء شد

مسگری کارشناس مسئول سلامت محیط مرکزبهداشت بوکان گفت: در جریان بازرسی از مراکز و اماکن سطح شهر پیرو تشدید اقدامات بهداشت محیط، هزار و ۶۱ کیلوگرم موادغذایی فاسد و تاریخ‌مصرف‌گذشته کشف شد.

وی افزود: این موادغذایی شامل نوشیدنی‌های‌گازدار، نبات بدون مشخصات بهداشتی، آبلیمو‌های دست‌ساز کپک‌زده و روغن‌های سوخته و غیرقابل مصرف شناسایی و غیرقابل مصرف تشخیص داده شد که نسبت به جمع آوری و امحاء این اقلام برابر مقررات اقدام شد.

عسگری از شهروندان خواست از خرید موادغذایی بدون مشخصات بهداشتی خودداری کرده و هنگام خرید به مشخصاتی نظیر (تاریخ تولید، تاریخ انقضاء و شماره پروانه ساخت) توجه داشته باشند.

کارشناس مسئول سلامت محیط مرکزبهداشت بوکان در ادامه گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به سامانه بهداشت ۱۹۰ و یا شماره تماس ۴۶۲۳۴۰۶۶-۰۴۴ مرکز فوریت سلامت محیط‌و‌کار مرکزبهداشت بوکان اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • هزار و ۶۱ کیلوگرم موادغذایی فاسد و غیربهداشتی در بوکان امحاء شد
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد