Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید، روز یکشنبه در جریان پیروزی 1-0 مقابل اتلتیک بیلبائو، یک ضربه پنالتی دیگر را به گل تبدیل کرد.
به گزارش آریا، راموس در پایان بازی گفت:
تنها چیزی که به آن فکر می کنم، اهمیت این سه امتیاز است. در آن لحظات پایانی که تنش به حداکثر رسیده بود بیشتر احساس راحتی می کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می کنم ایده آل ترین فرد برای قبول مسئولیت زدن ضربات پنالتی هستم.

راموس و 5 گل در 7 بازی بعد از قرنطینه
آمار های انفرادی در اولویت دوم قرار دارند. من فقط می خواهم به تیم کمک کنم تا عناوین قهرمانی را فتح کنیم و این مهم است. اگر عناوین فردی می خواستم به سراغ تنیس می رفتم. همیشه مهم ترین چیز، دستاوردی است که به عنوان تیم کسب می کنید.

اختلاف 7 امتیازی رئال مادرید با بارسلونا در صدر جدول
این پیروزی مهمی بود و به هدف خود رسیدیم. این یکی از سخت ترین بازی های ما مقابل حریفی بود که همیشه سرسخت بوده است. باید قدم به قدم پیش برویم. در موقعیت خوبی قرار داریم و این سه امتیاز بارسلونا را تحت فشار قرار می دهد و حالا باید صبر کنیم.

برخورد راموس با رائول گارسیا در داخل محوطه جریمه
پای من کمی روی پای او رفت اما فکر نمی کنم این برخورد پنالتی باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: راموس بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۲۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنیس روی میز قهرمانی جهان| نوشاد عالمیان حریف نفر ۱۷ دنیا نشد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در گروه ۱۶ مسابقات قهرمانی جهان نوشاد عالمیان نفر ۷۱ رنکینگ دنیا در مصاف با عمر عصار از مصر دارنده رنکینگ ۱۷ دنیا با نتیجه ۴ بر صفر متحمل شکست شد.

نوشاد عالمیان در این مسابقه، گیم اول را با نتیجه ۱۱ بر ۷ به حریف مصری واگذار کرد. در گیم دوم بازی بسیار نزدیک پیش رفت اما عالمیان در امتیازهای پایانی نتیجه را واگذار کرد و بازی با حساب ۱۱بر ۹ به سود عصار خاتمه یافت.

در ادامه در گیم سوم نیز، ملی‌پوش تنیس روی میز ایران نتوانست نتیجه را به نفع خود رقم بزند و با حساب ۱۱ بر ۵ بازی را به حریف قدرتمند خود واگذار کرد.

در گیم چهارم حریف مصری بارها با سرویس های کوتاه بر روی فورهند نوشاد از نماینده کشورمان امتیاز گرفت و در پایان با نتیجه ۱۱ بر ۵ بازی را به سود خود خاتمه داد تا در مجموع این بازی با حساب ۴ بر صفر به سود نماینده قاره آفریقا به پایان برسد.

ملی‌پوش تنیس روی میز کشورمان پیش از این ۹ بار در برابر این حریف مصری قرار گرفته بود که حاصل آن ۷ پیروزی و ۲ باخت بود.

نوشاد عالمیان در دیدار دوم خود فردا سه شنبه به مصاف مورگارد از سوئد که صاحب رنکینگ ۱۹ دنیاست خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ستاره دربی از دل تیم شکست خورده!
  • رودری: فقط یک تیم در زمین بود؛ شانس همیشه در سمت رئال مادرید است
  • چهره‌ای متفاوت از خونسرد آلمانی؛ خوشحالی کروس بعد از غلبه رئال مادرید بر منچسترسیتی / عکس
  • گوندوعان: بازیکن پاری سن ژرمن روی من خطا کرد و داور باید پنالتی می‌گرفت
  • گل کیلیان ام باپه به بارسلونا از روی نقطه پنالتی (بارسلونا 1-3 پاری سن ژرمن)
  • تنیس روی میز قهرمانی جهان| نوشاد عالمیان بازی برده را به نفر ۱۹ دنیا باخت
  • شکست سنگین نوشاد عالمیان برابر حریف مصری
  • توقف نوشاد عالمیان در گام نخست تنیس روی میز قهرمانی جهان
  • تنیس روی میز قهرمانی جهان| نوشاد عالمیان حریف نفر ۱۷ دنیا نشد
  • انصراف آلکاراس از تنیس مسترز بارسلونا