Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی ان ان، سازمان غذا و داروی آمریکا، ادعای ترامپ درباره ویروس کرونا را رد کرد.

ترامپ پیشتر مدعی شده بود که آزمایش‌های ما در آمریکا نشان می‌دهد که ۹۹ درصد موارد کرونا بی ضرر هستند، اما حال «استیفان هان» از مسئولان سازمان غذا و داروی آمریکا در گفتگویی اعلام کرد که برخی ادعاهای رئیس جمهور درباره کرونا دارای مشکلات جدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام آمریکایی در ادامه سخنان روز گذشته ترامپ درباره بی ضرر بودن ۹۹ درصد موارد ابتلاء به کرونا را رد کرد.

در جریان شیوع کرونا، برخی اظهارات ترامپ در سخنرانی‌ها و موضع‌گیری‌های عمومی خبر ساز شده است از جمله پیش از این او در یک نشست خبری تزریق مواد شوینده را برای مقابله با ویروس کرونا پیشنهاد کرده بود که پس از این اظهارات جنجالی، مرکز کنترل موارد مسمومیت‌ها در آمریکا اعلام کرد که مسمومیت ناشی از استفاده از مواد شوینده و گندزدا سیر صعودی داشته است.

پس از ادعای ترامپ درباره تزریق مواد شوینده، آژانس مدیریت اورژانس ایالت مریلند در واکنش به سخنان رئیس جمهور آمریکا به صورت رسمی اعلام کرد که تحت هیچ شرایطی نباید محصولات شوینده و ضدعفونی کننده را برای درمان بیماری کووید -۱۹ تزریق کرد یا نوشید یا به هر روش دیگری وارد بدن کرد، چون سخنان رئیس جمهوری مبنای علمی ندارد.

کد خبر 4966793

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ ویروس کرونا ایران لبنان عربستان سعودی روسیه فلسطین افغانستان ترکیه سوریه الحاق کرانه باختری ترامپ درباره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۲۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورج، گروه رسانه و فناوری ترامپ (TMTG) می‌گوید این سرویس استریم را در سه مرحله راه‌اندازی می‌کند که اولین مرحله شامل راه‌اندازی شبکه تحویل محتوای این شرکت (CDN) است. یک CDN، سرویسی است که وب‌سایت‌ها برای کمک به بارگذاری سریع‌تر صفحات وب از آن استفاده می‌کنند. گروه رسانه ای ترامپ می‌گوید CDN آنها مستقل از فناوری بزرگ عمل خواهد کرد و به پلتفرم اجازه می‌دهد تا از قوانین شرکت دیگر تبعیت نکند.

گروه رسانه ای ترامپ قصد دارد پس از این راه اندازی سرویس پخش مستقیم، آن را به برنامه‌های موبایل و وب پلتفرم بیاورد. این شرکت سپس می‌گوید قبل از انتشار یک برنامه پخش جریانی برای تلویزیون‌ها، برنامه‌های پخش جریانی مستقل را برای تلفن‌ها و تبلت‌ها عرضه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

رکوردشکنی هوش مصنوعی چینی

دوین نونز، مدیرعامل Truth Social می‌گوید این سرویس استریم یک «پلتفرم تضمین‌شده» برای اخبار و سرگرمی‌هایی ارائه می‌دهد که با تبعیض‌های دیگر کانال‌ها و خدمات ارائه محتوا مواجه می‌شوند.

تروپ سوشال ماه گذشته به صورت عمومی منتشر شد و ترامپ حدود ۷۹ میلیون سهام این شرکت را در اختیار داشت.

کد خبر 845300 برچسب‌ها تلویزیون بی بی سی تلویزیون - برنامه تلویزیونی دونالد ترامپ

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • بی‌توجهی بلینکن به سخنان کارکنان وزارت خارجه آمریکا مبنی بر مجازات سربازان صهیونیستی ناقض حقوق بشر
  • لاپوشانی جنایات نظامیان صهیونیست از سوی بلینکن
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • بازدید مقام سازمان غذا ودارو از آزمایشگاه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • ورود ۹۶ داروی جدید به بازار دارویی کشور در سال ۱۴۰۲
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد