Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناجی مسئول فنی آزمایشگاه بیمارستان مسیح دانشوری درباره مثبت شدن تست کرونای بازیکنان استقلال توضیحاتی را مطرح کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دکتر علیرضا ناجی مسئول فنی آزمایشگاه بیمارستان مسیح دانشوری درباره مثبت شدن تست کرونای بازیکنان استقلال عنوان کرد:

سازمان لیگ صلاحیت اظهار نظر درباره تست‌های گرفته شده‌ از بازیکنان استقلال را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمایشگاه مسیح دانشوری، مرکز تخصصی تست کرونا است و سازمان لیگ نباید درباره این موضوع اظهار نظر کند. متاسفم برای سازمان لیگ چرا که آن‌ها حق اظهار نظر ندارد. مرجع سلامت در ایران وزارت بهداشت و درمان است. در تاریخ ۱۳ تیر ماه باشگاه استقلال درخواست داشت تا  یک مرجع معتبر از اعضای این باشگاه تست‌ کرونا بگیرد. تاکنون تست ۱۲ نفر از بازیکنان استقلال به طور قطعی مثبت شده است.

او ادامه داد:

سازمان لیگ نتیجه‌ تست گرفته شده توسط ما زیر سوال برده است. سازمان لیگ باید بداند که در جایگاه اظهار نظر قرار ندارد. کیت‌های مورد استفاده ما کیت‌های مرجع است و  وزارت بهداشت و درمان در اختیار ما قرار داده است. سازمان لیگ اعلام می‌کند که نحوه گرفتن تست‌ها را قبول ندارد. این در حالی است که این سازمان جایگاه خود را نمی‌داند. ما مرجع قانونی این موضوع هستیم.  به عنوان مرجع اصلی ما ابتلای افراد به ویروس کرونا را تایید می کنیم.

او گفت:

با تمام وجودم پای این موضوع ایستاده ام و نمی‌گذارم با این نمایش تبلیغاتی آبروی فوتبال ایران به خطر بیافتد. موضوع کیفیت آزمایش گرفته شده نیست و مسائل دیگری در میان است. این اقدام سازمان لیگ فوتبال اتفاق زیبایی نیست. ما با موج زیادی از کرونا در ایران مواجه هستیم و نمی‌دانم چرا مثبت شدن تست تعدادی بازیکن باعث تعجب برخی افراد شده است. تا آخرین لحظه مقابل صحبت‌های بی پایه و اساس می ایستم و نمی‌گذارم با آبروی کسی بازی شود.

ناجی همچنین اظهار کرد:

نمونه‌های ما موجود است. نمونه گیری در کرونا لحظه به لحظه متفاوت است. بیمارستان مسیح دانشوری مرجع قانونی ویروس شناسی است. باید در نمونه گیری استمرار داشت تا به نتیجه نهایی برسیم. برای من عجیب است که با وجود افزایش ابتلا به بیماری کرونا برخی افراد از مثبت شدن تست بازیکنان فوتبال تعجب می کنند. این بحث علمی است که در خوشبینانه‌ترین وضعیت ۵۴ درصد ممکن است تست بازیکنان مثبت شود. افرادی که تست آنها مثبت است به هیچ عنوان منفی نمی‌شود. اصرار به برگزاری لیگ واقعا بیخود است.

او بیان کرد:

مثبت کاذب بودن در جواب آزمایش بازیکنان وجود ندارد. با وجود شرایط سخت سازمان لیگ فوتبال اصرار به برگزاری لیگ دارد. برگزاری لیگ فوتبال برای ورزشکاران بسیار خطرناک است و جان عده زیادی به خطر می افتد. سازمان لیگ اگر می‌خواهد کاری انجام دهد باید با مجوز وزارت بهداشت یک آزمایشگاه مرکزی را تعیین کند تا  در آنجا از همه‌ بازیکنان آزمایش گرفته شود. این پیشنهاد را از ابتدا به سازمان لیک دادیم، اما این کار انجام نشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال لیگ برتر بیمارستان مسیح دانشوری بازیکنان استقلال مثبت شدن تست سازمان لیگ اظهار نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۲۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت دامنه نوسان سهام تمدید شد

 طبق آخرین تصمیمات اتخاذ شده از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، محدودیت یک درصدی دامنه نوسان سهام برای یک روز دیگر تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، در جلسه‌ای که سازمان بورس در روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه با هدف حمایت از حقوق سهامداران و جلوگیری از تاثیر هیجانات بر روند بازار برگزار کرد، مقرر شد تا دامنه نوسان همه نمادهای سهام و حق تقدم سهام قابل معامله در بازارهای بورس و فرابورس برای مدت سه روز متوالی تا روز سه شنبه ۲۸ فرودین ماه ۱۴۰۲ به مثبت و منفی ۱ درصد و دامنه نوسان صندوق‌های سهامی نیز به مثبت و منفی ۲ درصد محدود شود.

سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: تصمیمات اتخاذ شده در جلسه مذکور برای یک روز دیگر تمدید شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مسئولان برای رفع مشکلات سفر حج تدبیری بیاندیشند
  • ایهود باراک: نتانیاهو برده یهودیانِ نژادپرستِ معتقد به ظهور مسیح یهودیان از راه برپایی جنگ است (فیلم)
  • مصدومیت ۱۳ نفر در پی واژگونی اتوبوس در یزد
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جای گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • محدودیت دامنه نوسان سهام تمدید شد
  • ایران مرجع بهداشت منطقه است
  • ایران برای سازمان بهداشت جهانی یک کشور مرجع است
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری