Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@00:26:58 GMT

استارت وحید امیری برای تمرینات اختصاصی (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۲۴۲۲

وینگر پرسپولیس تمرینات اختصاصی خود برای بازیابی شرایط حضور در ترکیب این تیم را دنبال می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری، وینگر سرخپوشان که در بازی هفته گذشته این تیم مقابل پیکان دچار آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ شده، تمرینات اختصاصی خود را برای دستیابی به شرایط حضور در ترکیب را دنبال می‌کند.

 

 

 

 

امیری که به گفته پزشک تیم احتمالا سه هفته دور از میادین خواهد بود، با برنامه ریزی فیزیوتراپی و تمرینات اختصاصی امیدوار است هر چه زودتر شرایط مطلوب بدنی خود را به دست بیاورد و در هفته‌های پایانی در کنار دیگر اعضای تیم حاضر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در تمرین امروز پرسپولیس محمد نادری و امید عالیشاه، دو بازیکن مصدوم دیگر تیم نیز تمرینات اختصاصی خود را دنبال کردند و هنوز وضعیت‌شان برای همراهی این تیم در دیدار با ماشین سازی نامشخص است.

وحید امیری پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وحید امیری پرسپولیس تهران تمرینات اختصاصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۲۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات درمانی رایگان به مناطق نیمه برخوردار لرستان

عبدالوحید ملک‌آرا در جمع خبرنگاران در رابطه با برنامه‌های هفته سلامت در معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اظهار داشت: ویزیت پزشک عمومی، متخصص زنان و زایمان و ناباوری و خدمات پرستاری رایگان در درمانگاه شهید امیری و درمانگاه‌های سپاه استان جهت خدمات رایگان به مردم استان ارائه می‌شود.

وی افزود: تجلیل از کارکنان آزمایشگاه، اجرای همایش‌های کوهپیمایی کارکنان سپاه با همکاری تربیت و بدنی سپاه استان، برگزاری کلاس‌های آموزشی، پویش نذر خون، برپایی ایستگاه‌های سلامت به منظور انجام تست‌های BMI برای پرسنل، از برنامه های سپاه در این هفته است.

ملک آرا عنوان کرد: قرارگاه جهادی شهید امیری معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان به مناسبت هفته سلامت، جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مناطق نیمه برخوردار استان توسط درمانگاه شهید امیری و بهداری نواحی اعزام می شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • وحید امیری: امیدوارم اتفاقات فوتبالی در زمین رقم بخورد
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • تمرین اختصاصی ستاره‌های پرسپولیس | ببینید
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • خمیازه‌های عبدالکریم در روزهای کم فشار پرسپولیس!
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو
  • معضلی که این فصل پرسپولیس را آزار داد
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناطق نیمه برخوردار لرستان