Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از بازی رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو، شاهد اختلاف نظر میان کارشناسان اسپانیایی هستیم.

طرفداری - در بازی رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو، سرخیو راموس موفق شد تا از روی نقطه پنالتی، گل پیروزی بخش تیم خود را به ثمر برساند.

به گزارش AS، در اواسط نیمه دوم بازی رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو، پس از خطای دنی گارسیا بر روی مارسلو، یک ضربه پنالتی به سود رئال مادرید اعلام شد و ایتورالده گونزالس، کارشناس داوری آاس راجع به این صحنه می گوید:

پنالتی کاملا واضحی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن بیلبائو چند ثانیه قبل از به دست آوردن توپ، پای خود را بر روی پای مارسلو می گذارد و از نظر من هیچ شکی وجود ندارد که این صحنه پنالتی است.

دقایقی بعد، رائول گارسیا، مهاجم بیلبائو وارد محوطه جریمه رئال مادرید شدو مشابه صحنه پنالتی رئال مادرید، سرخیو راموس پای خود را بر روی پای گارسیا گذاشت اما داور این صحنه را پنالتی تشخیص نداد. با این حال، ایتورالده گونزالس نظر دیگری دارد:

این صحنه نیز پنالتی است. در فوتبال خطای عمدی و غیر عمدی معنایی ندارد. با توجه به قوانین موجود، باید یک ضربه پنالتی به سود اتلتیک بیلبائو اعلام می شد.

 همچنین بخوانید

بررسی صحنه مشکوک برخورد راموس و گارسیا در محوطه جریمه رئال مادرید توسط آندوخار اولیور

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اتلتیک بیلبائو رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۲۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان شد

نبرد منچسترسیتی و رئال‌مادرید در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به پنالتی رسید و در این ضربات شاگردان کارلو آنچلوتی با غلبه بر مدافع عنوان قهرمانی حریف بایرن شدند.

در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر، دیداری از دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین منچسترسیتی و رئال‌مادرید برگزار شد که پس از تساوی ۱-۱ و در مجموع ۴-۴ به پنالتی کشید و در این ضربات رئالی‌ها ۴-۳ پیروز شدند تا به مرحله بعد برسند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رئالی ها به مراتب سخت تر، اما با برد به سیتی رسیدند رئال مادرید - منچسترسیتی: مسابقه ای کلاسیک

دیگر خبرها

  • پنالتی رودیگر و خوشحالی بازیکنان رئال مادرید از لنز دوربین تماشاگران / فیلم
  • توصیه های کپا آریزابالاگا به لونین پیش از ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • انگلیسی‌ها حذف شدند/ رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه‌نهایی
  • رودری: فقط یک تیم در زمین بود؛ شانس همیشه در سمت رئال مادرید است
  • آنتونیو رودیگر پس از برد مقابل منچسترسیتی: الله اکبر / فیلم
  • (ویدئو) پنالتی‌های جذاب دیدار رئال مادرید - منچسترسیتی
  • ضربات پنالتی آخر بازی منچسترسیتی (3) 1-1 (4) رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • ضربه ضعیف برناردو سیلوا در ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • پپ گواردیولا هنگام تماشای پنالتی شاگردانش مقابل رئال مادرید / ویدیو فان
  • رئال راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان شد