Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله محمدتقی نادعلیزاده یکی از مشکلات زندگی امروز جوانان را نداشتن استقلال فکری دانست و گفت: برخی از افراد به‌راحتی اصالت، هویت و رسم و آداب خود را رها و سبک زندگی اسلامی ایرانی را فراموش می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ،آیت‌الله محمدتقی نادعلیزاده عصر امروز در جلسه ستاد احیا امربه‌معروف و نهی از منکر این شهرستان اظهار کرد: سبک زندگی مردم کشور در وضعیت مطلوبی ندارد درحالی‌که رهبر  معظم انقلاب در این رابطه بارها تذکر و توصیه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی یکی از مشکلات زندگی امروز جوانان را نداشتن استقلال فکری دانست و افزود: برخی از افراد به‌راحتی اصالت، هویت و رسم و آداب خود را رها و سبک زندگی اسلامی ایرانی را فراموش می‌کنند.
 
امام‌جمعه جویبار تأکید کرد: جوانان نباید در بخش فرهنگی از مراکز بی‌هویت تأثیر بپذیرند.
 
مهرداد بابایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار نیز در این جلسه گفت: پس از ناامیدی دشمن در جنگ سخت و نظامی، پس از جنگ تحمیلی وارد جنگ نرم و فضای فرهنگی کشورمان علیه خانواده‌ها شد.
 
وی افزود: قشر جوان نباید دچار چندگانگی شود، در عین بهره‌مندی از تکنولوژی‌های روز نباید از اسلام ناب نیز دور بمانند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار بابیان اینکه دشمن با تمام توان در بخش فرهنگی در حال سرمایه‌گذاری است عنوان کرد: دشمن با هزینه‌های هنگفتی از طریق ماهواره و شبکه‌های اجتماعی باعرضه محتوای نامناسب علیه بنیان‌های خانواده، در حال تغییر سبک زندگی مردم است.
 
بابایی با هشدار به مسئولین فرهنگی کشور گفت: همه ما مدیران در برابر این مشکلات فرهنگی مسئول هستیم و باید پاسخگوی باشیم.
 
وی با اشاره به وضعیت و عفاف و حجاب بیان کرد: امروز حفظ حجاب بسیار پرهزینه است به‌طوری‌که برای تهیه لباس و چادر مناسب باید هزینه سنگینی را پرداخت کرد درحالی‌که لباس‌های نامناسب ارزان‌قیمت هستند که این مشکل و معضل را باید در سطح کلان پیگیری کرد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار تصریح کرد: بدحجابی آفتی است که اگر مداوا نشود گریبان گیر دیگران خواهد شد.
 
انتهای پیام/
 

منبع: دانا

کلیدواژه: سبک زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۲۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توت فرنگی جویبار در سبد میوه مناطق مختلف کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رحیمی با اشاره به اینکه همزمان با فصل بهار برداشت محصول خوش‌طعم ورنگ توت فرنگی روانه منطق مختلف بازار شده است. گفت: پیش بینی تولید می‌شود تا پایان برداشت۳ هزار و ۲۲۰ تن توت فرنگی در این شهرستان روانه بازار مصرف شود.

مدیر جهاد کشاورزی جویبار با بیان اینکه ۵۱۸ بهره بردار جویباری در زمینه کشت و کار توت فرنگی فعالیت دارند، افزود: توت فرنگی از اولین میوه‌هایی است که در بهار به بازار عرضه و تا اوایل تیرماه برداشت آن ادامه دارد.

رحیمی تصریح کرد: کشاورزان جویباری به روش سنتی و با استفاده از نایلون کشی نسبت به پیش رس کردن این محصول اقدام می‌کنند به طوری که زمان برداشت آن از ۲۰ اسفند ماه آغاز تا هزینه‌های مازاد آن با عرضه محصول نوبرانه، قابل جبران باشد.

وی خاطرنشان کرد: تا اواسط خرداد برداشت این محصول در این شهرستان ادامه دارد

دیگر خبرها

  • توت فرنگی جویبار در سبد میوه مناطق مختلف کشور
  • عملیات «وعده صادق» شکل دهنده ساختار نظام بین‌الملل آینده است
  • وجود ۳۷۰ هزار دانش‌آموز در استان کرمانشاه
  • عملیات«وعده صادق» شکل دهنده ساختار نظام بین‌الملل آینده است
  • تاب‌‌آوری زنانه، قدرت مادرانه
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • منظور از تاب‌آوری زنانه چیست؟
  • نقش مهم کانون پرورش فکری در مناسبت‌های فرهنگی
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه