Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، در جلسه امروز هیئت وزیران که به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی برگزار شد، مسائل جاری اقتصادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و رئیس جمهور دستورات لازم را در هر مورد صادر کرد.

در ادامه جلسه، تعدادی از پیشنهادهای دستگاه های اجرایی به تصویب هیئت وزیران رسید.

** تهاتر مطالبات و بدهی های بانک ملت با بدهی شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی به سازمان امور مالیاتی کشور

با موافقت هیئت وزیران، مطالبات و بدهی های بانک ملت با شرکت‌‌ مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی به سازمان امور مالیاتی کشور به مبلغ دو هزار میلیارد تهاتر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی تا سقف تهاتر انجام شده، حسب مورد جایگزین بانک ملت می شود و مکلف است ضمن اصلاح حساب، حسب مورد نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر به حساب درآمد عمومی کشور نزد خزانه‌داری کل کشور در سررسید مقرر بر اساس ضوابط و مقررات مربوط با هماهنگی سازمان امور مالیاتی کشور و سازمان خصوصی‌سازی اقدام کند.

**اصلاح مصوبه مجوز انعقاد قرارداد مشارکت برای اجرای آزادراه شش خطه قائمشهر – ساری

هیئت وزیران مصوبه مربوط به مجوز انعقاد قرارداد مشارکت برای اجرای آزادراه شش خطه قائمشهر – ساری را اصلاح کرد.

به موجب اصلاح مصوبه مذکور، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به نمایندگی از وزارت راه و شهرسازی مجاز است با حفظ مالکیت دولت، برای تامین منابع مالی، اجرا، نگهداری، بهره برداری و انتقال آزادراه قائمشهر - ساری  به طول حدود (۴۴) کیلومتر اقدام خواهد نماید.

همچنین وزارت راه و شهرسازی ۵۰ درصد منابع مالی لازم برای احداث آزادراه و تأسیسات جانبی خاص آن را از محل ردیف اعتباری مربوط و فروش اوراق مشارکت در چارچوب مقرر در قوانین بودجه سالانه تأمین و در مدت اجرا متناسب با پیشرفت کار و طبق مفاد قرارداد منعقده به حساب مشترک طرح واریز می نماید. طرف مشارکت نیز تأمین ۵۰ درصد باقی مانده منابع مالی لازم برای احداث آزادراه و تأسیسات جانبی خاص را تعهد و تأمین و به حساب مشترک طرح واریز می‌کند.

منبع: الف

کلیدواژه: هیئت وزیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۲۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم

حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت گفت: دیروز مجلس اشکالات شورای نگهبان در خصوص لایحه ساماندهی اجاره بها را مرتفع ساخت و امیدواریم شورای نگهبان هم زودتر این مهم را مصوب کند.

به گفته وی مجلس نیز تحقیق و تفحصی در دستور کار داشت که بیشتر به عملکرد دولت قبل بر می‌گردد.

معاون پارلمانی رییس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت گفت: وزارتخانه‌های مختلف و ذیربط مکلف شدند که حداقل ۵ هنرستان وابسته و جوار را مبتنی بر ظرفیت‌های خود ایجاد کنند.

وی افزود: همچنین در خصوص کمبود دارو‌ها نیز مصوبه‌ای وجود داشت تا تخلفات به قوه قضاییه ارسال نشود. کمبود‌ها و کم کاری‌هایی در موضوع دارویار وجود دارد که البته جرم نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • شورای اسلامی نسیم شهر منحل شد
  • عضو هیئت‌علمی واحد علوم و تحقیقات، نشان ملی قانون را دریافت کرد
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • مهلت اجرای قانون اساسنامه «شرکت ملی پست» به مدت دو سال تمدید شد
  • تصویب ۱۰ طرح پیشنهادی چهارمحال و بختیاری در شورای عالی کشور
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است
  • تاثیر منفی سیاست های ارزی بر بازار سرمایه