Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@07:20:52 GMT

رفتار شهیدان انصاری و نورانی الگوی مسئولان باشد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۲۶۱۸

رفتار شهیدان انصاری و نورانی الگوی مسئولان باشد

سردار نقدی با بیان اینکه شهید انصاری تندیس اخلاص بود گفت: رفتار شهید انصاری و نورانی الگوی مسئولان قرار گیرد.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سردار «محمدرضا نقدی» امروز (یک شنبه، ۱۵ تیر) در مراسم تصویری نکوداشت شهیدان انصاری و نورانی و شهدای کارمند گیلان از شبکه باران اظهار کرد: شهید انصاری تندیس اخلاص و رفتار نیک بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهید انصاری از دوران جوانی فعالیت های گسترده ای در شکل گیری انقلاب داشت گفت: این مرد بزرگ‌ از هیچ فعالیتی در انقلاب درنگ نکرد.‌


وی اذعان کرد: شهید انصاری به مال، دنیا و ثروت توجهی نداشت و همواره برای رضای خدا گام بر می‌داشت.


نقدی ادامه داد: ساده‌زیستی و ارتباط صمیمی با عموم مردم از جمله ارزشمندترین خصوصیات این شهید بزرگوار بود.

 

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دیگر خصوصیات اخلاقی شهید انصاری پرداخت و خاطرنشان کرد: توزیع آذوقه شبانه بین محرومین،‌ عشق به اسلام و معمار کبیر انقلاب از دیگر ویژگی های شهید انصاری بود.


نقدی با تاکید بر اینکه شهید انصاری با الگوگیری از ائمه اطهار(ع) و امام علی(ع) رفتار می کرد تصریح کرد: رفتار شهید انصاری افسانه نبود بلکه با چشم این رفتارهای شایسته را مشاهده کرده ایم.


وی با اشاره به اینکه شهید انصاری و نورانی الگوی مناسب برای همه مسئولان هستند اضافه کرد: وصیت نامه شهید انصاری مطالعه شود.‌


معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران به ویژگی رفتاری شهید نورانی اشاره و اذعان کرد: شهید نورانی نیز به مانند شهید انصاری با صفا، گذشت بوده و مومنانه و عاشقانه خدمت کرد.

 

وی با تاکید براینکه زندگی نامه شهید انصاری و نورانی بازخوانی  شود گفت: ‌روحیات و خصوصیات رفتاری این دو شهید در جامعه به‌ویژه بین مسئولان امر احیا شود.


 نقدی اظهار داشت: با الهام‌گیری از رفتار و منش این دو شهید بزرگوار فعالیت کنید، پروژه‌های بزرگ نزدیک است.

 

وی با بیان اینکه امروز انقلاب تا خیابان های آمریکا و اروپا نفوذ کرده است تصریح کرد: همه باید آگاهانه این مسیر را ادامه دهیم و گم نکنیم،‌ شهدای ستاره‌های راه حقیقت هستند.
 

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: الگوی مسئولان سردار نقدی شهید انصاری انصاری و نورانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۲۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مادر شهیدان خانمحمدی در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی پیکر حاجیه خانم لعیا ابراهیم پور دخانی، مادر شهیدان والامقام محمدباقر و مرتضی خانمحمدی، امروز پس از اقامه نماز، توسط نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در قطعۀ والدین شهدای وادی رحمت تبریز آرام گرفت.

این اسوه صبر و بردباری، دیروز پس از تحمل سال‌ها رنج فراق فرزندانش در سنّ ۸۲ سالگی و در بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) تبریز دارفانی را وداع گفت.

مجلس شام غریبان آن مرحومه امروز از ساعت ۲۱ تا ۲۳ در مسجد شهید آیت الله مدنی (ره) واقع در ایستگاه شکلّی خیابان شمس تبریزی منعقد می‌شود.

شهید محمدباقر خانمحمدی در حالی که دانش آموز بود، عازم جبهه شد و در سن ۱۵ سالگی در سال ۶۱ در پاسگاه زید به شهادت رسید.

برادر وی مرتضی هم که به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافته بود در ۱۳۶۷ در حالیکه ۱۷ سال سن داشت به فیض شهادت نایل شد.

مزار مطهر هر دو شهید والامقام نیز در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز واقع است.

دیگر خبرها

  • مادر شهیدان حسین و مهدی با خدا قمصری درگذشت
  • خون شهدای مدافع حرم رژیم صهیونیستی را به نقطه پایانی می‌رساند
  • تشییع پیکر مادر شهیدان خانمحمدی در تبریز
  • روایت ویژه از گفت‌وگوی چند دقیقه‌ای یک شاعر با رهبر انقلاب
  • مادر شهیدان والامقام «جلیل و جلال آزادی» آسمانی شد
  • درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی در تبریز
  • مادر شهیدان خانمحمدی در تبریز به فرزندان شهیدش پیوست
  • تشییع پدر شهیدان جوکار در کازرون
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهیدان قربانی در اصفهان
  • مادر شهیدان علی و حسین رحیمی آسمانی شد