Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-24@04:33:38 GMT

جسدی که به ساحل بوشهر رسید+عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۲۶۵۱

جسدی که به ساحل بوشهر رسید+عکس

جسد فردی غرق شده در آب‌های ساحلی شهر بوشهر با تلاش امدادگران هلال احمر پیدا و از آب بیرون آورده شد.

جسد فردی غرق شده در آب‌های ساحلی شهر بوشهر با تلاش امدادگران هلال احمر پیدا و از آب بیرون آورده شد.

به گزارش جنوب نیوز؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: صبح امروز (یکشنبه ۱۵ تیر)  دریابانی بوشهر به ما خبر داد جسد فردی غرق شده در ۵ مایلی اسکله جلالی این شهر دیده شده است، که بر همین اساس امدادگران به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامرضا حاجیانی افزود: نجاتگران پایگاه امداد ونجات ساحلی شهید علیباش ماهینی جسد مرد ناشناس غرق شده را ساعت ۱۰:۴۰ کشف کردند و  از آب بیرون آوردند.

او بیان کرد: جسد این فرد به مراجع قانونی تحویل شد.

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: غرق شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۲۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت: نیرو‌های هلال احمر پس از اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر وزش تندباد و بارش رگباری باران به حالت آماده باش درآمدند.

محمد عشقی افزود: در این رابطه و براساس هشدار سطح نارنجی هواشناسی بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه استان یزد بخصوص در شهرستان‌های میبد و اردکان و بهاباد شاهد بارندگی و وزش باد خواهند بود.

وی گفت: بر این اساس؛ به هموطنان توصیه می‌شود از توقف و تردد در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری و از سفر‌های برون‌شهری و فعالیت‌های کوه‌نوردی اجتناب، شهروندان از تفرج‌گاه‌ها و سکونت‌گاه‌های واقع در حریم و بستر رودخانه خارج شوند. دامداران و عشایر در ارتفاعات و حاشیه رودخانه‌ها تردد نکنند.

عشقی با بیان اینکه بر همین اساس نیرو‌های جمعیت هلال احمر در آماده باش به سر برده و آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند، خاطرنشان کرد: هموطنان در صورت وقوع حادثه ضمن حفظ خونسردی با شماره ۱۱۲ تماس گرفته و یا به نزدیکترین پایگاه امدادی هلال احمر مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • پلاژ‌های دولتی در سواحل باید مورد استفاده مردم قرار گیرد
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • فضای سبز و تفریحی نوار ساحلی بوشهر افزایش می یابد
  • امدادرسانی به بیش از ۶‌ هزار خانوار سیل‌زده +فیلم
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری بوشهر تسریع می‌شود
  • تصویب ۳۸ میلیارد تومان برای توسعه فضاهای تفریحی بوشهر