Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: نقش صنعت حمل و نقل در عرصه‌های مختلف بسیار خطیر و مهم است و از این‌رو باید حل مسائل و مشکلات رانندگان در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سیدحسن عاملی عصر امروز در دیدار مدیرکل و معاونین اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل ضمن تبریک انتصاب مدیرکل جدید راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل اظهار کرد: راهداران باید با همه توان از راه و حریم آن
به‌عنوان سرمایه بسیار ارزشمند ملی صیانت و حراست کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر لزوم رسیدگی به وضعیت راه‌های روستایی استان تاکید کرد و افزود: امیدواریم با جدیت کامل راهداران شاهد توسعه و آبادانی محورهای روستایی و اصلی باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی رانندگان سخت کوش در حوزه حکل و نقل کالا و مسافر، نقش صنعت حمل و نقل را در عرصه‌های مختلف بسیار خطیر و مهم دانست و بر لزوم حل مسائل و مشکلات رانندگان تاکید کرد.

امام جمعه اردبیل با قدردانی از تلاش‌های نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در ایام مختلف سال انجام خدمت بی‌منت و با روحیه انقلابی را از ضروریات عنوان کرد.

عاملی گفت: خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران موهبتی الهی است که مدال افتخار آن باکسب رضایت‌مندی مردم شریف و تلاش انقلابی محقق می‌شود که امیدواریم همه عزیزان این مهم را به‌دست آورند.

بهسازی ۱۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی

کلیم الله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل نیز در این دیدار با بیان اینکه ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی درحال ساخت است، گفت: در قالب طرح ابرار هم ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی بهسازی، شن‌ریزی و آسفالت خواهد شد که از این میزان ۵۰ کیلومتر در مرحله آسفالت و مناقصه است.

وی از اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت ۱۳۳ کیلومتر از راه‌های استان با اعتبار ۵۵ میلیارد تومان خبر داد و افزود: با تلاش راهداران در سال‌جاری یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان خط کشی می‌شود.

حمل کالا و مایحتاج مردم اولویت اصلی راهداری است

دبیر کیمسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل جابجایی ۸۳۷ هزارتن بار و کالا را در استان یادآور شد و تصریح کرد: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل است و باتوجه به شیوع ویروس کرونا کلیه اقدامات لازم و پروتکل های بهداشتی نیز به شرکت‌های حمل ونقل ابلاغ شده است.

وی وضعیت حمل ونقل کالا در استان اردبیل را کاملا عادی و روان دانست و بیان کرد: ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از ۷ هزارو۸۰۰ دستگاه ناوگان باری و ۱۱ هزار و ۴۰۰نفر راننده در حال خدمت شبانه روزی به مردم عزیز هستند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از صادرات ۵۱ هزارو ۵۶۰ تن کالای ایرانی از پایانه مرزی بیله سوار درفصل بهار خبر داد و گفت: در مدت یادشده راهداران در قالب گشت‌های راهداری و باهمکاری شایسته دستگاه قضائی ۱۶۰ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز غیرمجاز را شناسایی، توقف و قلع و قمع کرده‌اند.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان اردبیل امام جمعه اردبیل راهداری مدیرکل راهداری استان اردبیل راه های استان اردبیل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل راهداری و حمل ۱۰۰ کیلومتر حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۲۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است

دریافت 35 MB کد خبر 6087429

دیگر خبرها

  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد
  • هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • توجه به نسل جوان اولویت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی باشد
  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است
  • رئیسی: توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان بویژه پاکستان از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است
  • آیا با عدالت نسبتی داریم؟/ابعاد مهم سفر رئیس‌جمهور به پاکستان/اشاعه ايران‌هراسي يا تبليغ بازدارندگي؟
  • حفظ ارزش‌های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم
  • توسعه پتروپالایشگاه‌ها بخشی از مشکلات حوزه انرژی را برطرف می‌کند