Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-19@20:26:58 GMT

PSG به دنبال جذب ستاره نیمکت نشین آرسنال

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۲۷۰۸

PSG به دنبال جذب ستاره نیمکت نشین آرسنال

هکتور بیرین، مدافع اسپانیایی و ۲۵ ساله آرسنال مورد توجه تیم هایی، چون بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن قرار گرفته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دو سال قبل هکتور بیرین یکی از بهترین مدافعان کناری فوتبال اروپا محسوب می شد و بارسلونا نیز تلاش زیادی برای خرید این بازیکن کرد، اما او در نهایت در لندن ماندنی شد و اوضاع در این مدت هرگز بر وفق مراد هکتور بیرین در ترکیب توپچی ها پیش نرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هکتور بیرین در طی یک سال و نیم گذشته با مصومیت های فراوانی مواجه بوده و بخش قابل توجهی از بازی های آرسنال را از دست داده است. حالا نشریه دیلی میل در گزارشی مدعی شد باشگاه پاری سن ژرمن قصد دارد در فصل تابستان برای خرید این مدافع راست و جوان اقدام کند.

قرارداد سدریک سوارس 29 ساله که از ساوتهمپتون راهی آرسنال شده بود با این تیم تمدید شده و به نظر می رسد میکل آرتتا به این بازیکن اعتقاد زیادی دارد. این بدان معناست که هکتور بیرین کار دشواری برای بازگشت به ترکیب ثابت خواهد شد و ممکن است ترجیح دهد فصل برای تیم پاری سن ژرمن به میدان برود. باشگاه متمول فرانسوی بازیکنانی چون کورزاوا و توماس مونیه را از دست داده و به شدت به دنبال خرید مدافع راست است. البته دیلی میل در ادامه اذعان داشت بایرن مونیخ نیز نیم نگاهی به خرید هکتور بیرین در فصل تابستان خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هکتور بیرین فوتبال بارسلونا آرسنال پاری سن ژرمن هکتور بیرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۲۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه باشگاه پاری سن ژرمن به برد مقابل بارسلونا؛ قاب عکس بازی در کنار تابلوی منا لیزا! / فیلم

در جریان دیداری از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های بارسلونا و پاری سن ژرمن مقابل هم صف آرایی کردند که این بازی با پیروزی شاگردان انریکه به پایان رسید.

دانلود (2MB)

دیگر خبرها