Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  صائب مدرسی رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه گفت: با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی استخرها، محدود شدن سایر تفریحات و گرم شدن هوا بسیاری از افراد برای شنا کردن به پشت سدها، سراب‌ها و رودخانه‌ها مراجعه می‌کنند و متأسفانه برخی از آن‌ها به دلیل سهل‌انگاری و عدم آشنایی با فن شنا غرق می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او عنوان کرد: در سه ماه نخست امسال ۱۲ مورد غرق‌شدگی در استان گزارش شده که میانگین سن آن‌ها ۲۷ سال بوده به طوری که کمترین سن هفت سال و بیشترین سن ۵۴ سال گزارش شده است از این افراد هشت مورد در سراب‌ها، یک مورد در رودخانه، یک مورد در استخر داخل باغ و دو مورد نیز پشت سد غرق شده‌اند.

مدرسی با اشاره به اینکه یک سوم غرق‌شدگان کسانی هستند که با وجود آشنایی با فن شنا دچار غرق‌شدگی شده‌اند افزود: بسیاری از این افراد به دلیل  آشنایی با فن شنا غرق می‌شوند و برخی نیز با شوخی‌های خطرناک در آب سبب غرق شدن یکدیگر می‌شوند.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوریت های پزشکی ویروس کرونا ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۲۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند

به گزارش صدای ایران، مدیریت بحران استانداری یزد اعلام کرد: تمام مقاطع تحصیلی شهرستان یزد به علت بارندگی فردا (چهارشنبه) بصورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

به گزارش سه شنبه شب این مدیریت، بارش شدید باران در استان بزد موجب تخریب برخی منازل قدیمی، مسدود شدن برخی جاده‌ها و کندی رفت و امد در شماری از شهر‌های استان شده است.

۲۷۰ هزار دانش آموز در یکهزار و ۵۰۰ مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

به دلیل ناپایداری‌های جوی کلیه مدارس شهرستان زرند برای روز چهارشنبه تعطیل اعلام شد

با دستور فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان زرند به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه، کلیه مدارس این شهرستان تعطیل می‌باشد.

فرماندار زرند از شهروندان خواست در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری نمایند.

رئیس ستاد بحران شهرستان از اعلام آمادگی کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های خدمات رسان در شهرستان خبر داد.

 

دیگر خبرها

  • سرو قلیان اکسیژن و جوانانی که موش آزمایشگاهی شده‌اند
  • حمله اوکراین به منطقه اسمولنسک روسیه/ پالایشگاه طعمه حریق شد+فیلم
  • سرو آزادانه قلیان اکسیژن و جوانانی که موش آزمایشگاهی شده‌اند
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • تعطیلی مدارس یزد فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران)
  • قطر: دلیلی برای تعطیلی دفتر حماس در دوحه وجود ندارد
  • جوانانی که بانی شادی می‌شوند
  • سیل به شهر تاریخی کاشان هم رسید
  • تعطیلی کلاس‌ها در دانشگاه کلمبیای آمریکا پس از بازداشت دانشجویان حامی فلسطین
  • هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرید!