Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری از ادامه روند افزایش ابتلا به ویروس کرونا در عربستان خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از الاخباریه، مسوولان وزارت بهداشت عربستان سعودی از ثبت بالاترین میزان جان باختگان ناشی از ابتلا به ویروس کرونا تنها در خلال 24 ساعت گذشته خبر دادند.

براساس گزارش این وزارتخانه، طی شبانه روز گذشته، 58 مورد فوتی جدید ناشی از ابتلا به ویروس کووید-19 به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این در حالی است که روز گذشته مسوولان وزارت بهداشت عربستان 56 مورد فوتی را نیز گزارش کرده بودند.

کرونا|افزایش آمار مبتلایان در عربستان به بیش از 186 هزار نفر و در قطر به بیش از 96 هزار نفر

اکنون با احتساب این آمار، مجموع جان باختگان ناشی از شیوع کرونا در عربستان سعودی به رقم هزار و 916 نفر رسیده است.

از سویی دیگر مسئولان سعودی گزارش داده اند که تنها در طی 24 ساعت گذشته 3 هزار و 580 مورد ابتلای جدید به ثبت رسیده است عددی که تعداد کل مبتلایان به این ویروس مهلک در عربستان سعودی را به 209 هزار 509 نفر می رساند.

گفتنی است که در این میان وضعیت 2283 نفر به شدت وخیم است و نیازمند مراقبت های ویژه هستند.

براساس آخرین گزارشها درباره تعداد بهبود یافتگان، از روز گذشته تا کنون 1980 مبتلا نیز بهبود پیدا کرده اند و در مجموع 145 هزار  و236 نفر نیز بهبود پیدا کرده و از بیمارستان ها مرخص شده اند.

انتهای پیام/‎

R36361/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا عربستان سعودی بیشتر بخوانید... کرونا|آمار مبتلایان در عربستان به مرز ۲۰۶ هزار نفر رسید/ جان باختن ۱۰۶ مبتلای دیگر در عراق

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا عربستان سعودی ویروس کرونا اخبار عربستان سعودی عربستان سعودی هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۲۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آخرین آمار فوتی های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز / ۱۰۶۵ نفر جان باختند

رئیس سازمان پزشکی قانونی گفت: در تعطیلات نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند.   به گزارش میزان، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.   عباس مسجدی در رابطه با میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳، گفت: در حدفاصل روزهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ روز)، تعداد هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.   وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.   رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روزهای ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.   وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پلیس راهور : ۹۶ درصد از تصادفات توسط کسانی بوده که بیش از ۲ سال از دریافت گواهینامه رانندگی‌شان گذشته بیشترین تصادفات فوتی عابران در تهران در بزرگراه‌ها اتفاق می‌افتد

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • افزایش میزان ذخایر سد‌های استان کرمانشاه
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!
  • اعلام آخرین آمار فوتی های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز / ۱۰۶۵ نفر جان باختند
  • گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط
  • انگلیس؛ شمار مرگ افراد ناشی از مصرف الکل به بالاترین میزان رسید
  • فوت ۶۴ نفر بر اثر غرق شدگی در فروردین امسال