Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@18:41:26 GMT

فکری:امیدوارم حق نساجی ضایع نشود

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۲۸۲۸

فکری:امیدوارم حق نساجی ضایع نشود

تیم نساجی برای بازی با فولادبه ورزشگاه وطنی قائمشهر آمد اما این در حالی است که فولادی ها دیروز مازندران را به مقصد اهواز ترک کردند.

به گزارش"ورزش سه" نساجی به زمین وطنی قائمشهر آمد تا نشان بدهد که آماده برگزاری مسابقه است اما فولاد روز گذشته این شهر را ترک کرده بود. محمود فکری سرمربی نساجی در این رابطه به خبرنگاران گفت:" فولادی ها به مازندران و قائمشهر آمدند اما نمی دانم بعدش چه اتفاقی افتاد که این تصمیم ها را گرفتند؟"


او افزود:" ما ورزشکاران ، هنرمندان و کسانی که چهره هستند در مجموع با توجه به ویروس کرونا باید رعایت کنیم و الگو باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه بخواهیم این حق را به خودمان بدهیم که ترس و دلهره و اضطراب را به جامعه تزریق کنیم فکر کنم کار خوبی نباشد.مردم ما به اندازه کافی مشکلات دارند. ما باید کمک کنیم درصدافسردگی مردم کمتر شود و شادابی شان بالاتر برود نه اینکه مشکلی به مشکلات اضافه کنیم."


فکری در ادامه گفت:"استقلال تهران به جم نرفت. فولاد اما آمد اینجا تمرین هم کرد و بعدش جمع کردند و رفتند. این  قشنگ نبود.ما دوست نداریم کسی در ایران بیمار باشد؛ اگر بگوییم دروغ است اصول را زیر سوال بردیم اگر بگوییم راست است ناراحت می شویم برای کسانی که کرونا دارند. بازهم می گویم یکی از وظایف ما این است  است که به شادابی جامعه کمک کنیم."


سرمربی نساجی درباره اینکه آیا مراسم برگزاری بازی در وطنی انجام شد یا نه؟ گفت:" آقای ترکی به ما توضیحات لازم را دادند که نیازی نیست که داورها به وسط زمین بیایند یا گزارش از طرف ما رویت شود.سندهای زیاد و دوربین های مختلف هست که می توانند سند باشند که تیم حریف نیامده و انشالله حق نساجی ضایع نشود."

 

 

 


او در این رابطه که آیا این تیم برای سفر به آبادان برای بازی هفته آینده مشکلی ندارد هم افزود:"ما مشکلی برای رفتن به آبادان نداریم. خوزستان وضعیتش قرمز است شاید استقلالی ها در خوزستان بازی کردند مبتلا شده باشند. اطلاع دقیقی ندارم. ما نامه ای به سازمان لیگ زدیم که با توجه به اینکه خوزستان قرمز است بازی به انتخاب میزبان در شهر سفید برگزار شود اما اگر سازمان لیگ تصمیم بگیرد آبادان بازی کنیم ما خودمان را آماده خواهیم کرد."


فکری در پایان گفت:"امیدوار هستیم برای کسی مشکلی پیش نیامده باشد و نیاید ، موضوع این است که افراد می توانند ناقل باشند و اگر برویم خوزستان شاید همان روز نگیریم ولی ویروس با ما بیاید و بعدا دردسرساز شود."

نساجی مازندران محمود فکری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۲۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای بزرگ ژسوس: الهلال به صعود ایمان دارد!‏

به گزارش "ورزش سه"، الهلال فردا شب در خانه‌اش در حالی به ‏مصاف العین امارات می‌رود که با توجه به اتفاقات و نتیجه بازی رفت ‏دو تیم خیلی‌ها شانسی برای صعود آبی‌های ریاض قائل نیستند.‏

در بازی رفت دو تیم در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، العین موفق ‏شد الهلال را 4-2 شکست بدهد تا هم اسبش را برای صعود به ‏فینال آسیا زین کند هم به روند طولانی بازی‌های بدون شکست ‏الهلال پایان بدهد. 34 پیروزی پیاپی الهلال با باخت مقابل العین از ‏بین رفت. ‏

با اینحال، ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال، در نشست بازی فردا ‏گفت تیمش به بازگشت و صعود به فینال ایمان دارد. ‏

سرمربی الهلال در این نشست خبری گفت: "اولین بار است که در یک ‏بازی برگشت در حالی به میدان می‌رویم که از حریف عقب هستیم ‏ولی ما واقعا به رمونتادا ایمان داریم. امیدوارم فردا با پیروزی و صعود ‏بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم. من قبلا هم رمونتاداهای زیادی به ‏عنوان مربی داشته‌ام و امیدوارم فردا یک مورد دیگر در کارنامه‌ام ثبت ‏شود". ‏

ژسوس در ادامه گفت: "ما حریف را به خوبی می‌شناسیم و می‌دانیم ‏در این تورنمنت چه سطح بالایی داشته‌اند. العین خوب دفاع می‌کند ‏ولی ما این توان را داریم که اختلاف دو گل را جبران کنیم. ما فقط به ‏جبران این دو گل و بهتر بازی کردن نسبت به دیدار رفت فکر ‏می‌کنیم". ‏

دیگر خبرها

  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • جوکوویچ: امیدوارم یک بار دیگر با نادال بازی کنم
  • ادعای بزرگ ژسوس: الهلال به صعود ایمان دارد!‏
  • بیانیه باشگاه نساجی درباره اتفاقات بازی خیبر - دریا بابل