Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@05:56:30 GMT

اصابت ۲ موشک از غزه به شهرک صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۲۸۷۵

اصابت ۲ موشک از غزه به شهرک صهیونیستی

به گزارش پایگاه خبری معا فلسطین به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی، دو موشک به اطراف شهرک صهیونیستی «سدوت نیگف» اصابت کرده و خسارت مالی بر جای گذاشته است.

منابع صهیونیستی افزودند: دو موشک از شمال نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیستی منطقه غلاف غزه شلیک شد و در پی آن آژیر حمله موشکی در این شهرک‌ها به صدا در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جمعه ۶ تیرماه نیز ۲ راکت از نوار غزه به سوی شهرک‌های صهیونیستی غلاف غزه شلیک شده بود.

پیش‌تر "ابو عبیده" سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام، همزمان با اعلام مقام‌های آمریکایی مبنی بر اینکه بزودی از طرح دونالد ترامپ برای فلسطین رونمایی می‌شود، اعلام کرده بود: گروه‌های مقاومت فلسطینی، رژیم صهیونیستی را از اشغال کرانه باختری پشیمان خواهند کرد.

سخنگوی گردان‌های القسام افزود: مقاومت، گزینه‌های مختلفی برای تحمیل اراده خود به اشغالگران دارد و هزینه‌ای که آن‌ها در این پرونده خواهند پرداخت، در طول تاریخ مبارزه بی سابقه است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: موشک غزه شهرک صهیونیستی پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۲۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک «مرگلیوت» با دهها موشک حزب‌الله هدف قرار گرفت

مقاومت اسلامی لبنان بامداد امروز شهرک مرگلیوت در شمال فلسطین اشغالی را با دهها موشک مورد هدف قرار داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم،  حزب الله لبنان بامداد امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که در پاسخ به جنایت ارتش اشغالگر در روستای «حانین» شهرک «مرگلیوت» در شمال فلسطین اشغالی را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف حمله قرار داده است.

پیش از آن شبکه المیادین خبر داد که حدود 30 موشک به سمت منطقه الجلیل شلیک شده است.  از سوی دیگر رسانه‌های عبری‌زبان اعلام کردند که پس از اصابت موشک‌های حزب‌الله برق شهرک «مرگلیوت» قطع شده و این شهرک در تاریکی فرو رفته است.

پیام‌های راهبردی سرنگونی پهپادهای اسرائیلی به‌دست حزب‌الله

در این راستا روزنامه اسرائیلی هاآرتص نیز در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس به نقل از منابعی در ارتش این رژیم نوشت که 10 موشک به شهرک مرگلیوت در منطقه الجلیل بالا برخورد کرده است.

به گفته این منابع، این اصابت در حالی رخ داده که هیچ آژیر هشداری پیش از آن به صدا در نیامده بود.

عدم عملکرد سیستم‌های آژیر هشدار پیش از این نیز بارها رخ داده و موجب ترس و وحشت بیش از پیش شهرک‌نشینان شده است، به طوریکه به یکباره با اصابت پهپاد یا موشک حزب‌الله مواجه می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهرک «مرگلیوت» با دهها موشک حزب‌الله هدف قرار گرفت
  • برخلاف ادعای نتانیاهو، ما به پیروزی نزدیک نیستیم!
  • قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان
  • موشک‌های مقاومت کریات شمونه را در تاریکی فرو برد
  • تداوم عملیات‌های مقاومت فلسطین در غزه
  • حزب‌الله با موشک مرکز نظامی «الضهیره» اسرائیل را به آتش کشید
  • سقوط پهپاد اسراییلی در جنوب لبنان بر اثر اصابت موشک
  • «حزب‌الله» و «القسام» مواضع نظامیان صهیونیست را راکت‌باران کردند
  • عملیات‌ های جدید حزب الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی
  • عملیات‌های جدید حزب الله علیه رژیم صهیونیستی