Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@08:16:29 GMT

۵۹۵ کیلومتر آتش بُر در گلستان ایجاد شد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۲۹۱۱

۵۹۵ کیلومتر آتش بُر در گلستان ایجاد شد

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی حق شناس در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان اظهارکرد: همیشه در فصل گرم حساسیت های ویژه ای نسبت به حریق جنگل ها وجود دارد.

وی گفت: گلستان از ۴۸۰ هزار هکتار جنگل ارزشمند برخوردار بوده و باید آمادگی لازم را جهت اطفا حریق داشته باشیم.

حق شناس ادامه داد: طرفداران محیط زیست، رسانه های مکتوب و دیجیتال و صدا و سیما باید حساسیت جامعه را جهت پیشگیری از وقوع حریق در جنگل های منحصر به فرد گلستان افزایش دهند و تمامی دستگاه های متولی هم با توجه به گرمی هوا و فصل برداشت محصولات کشاورزی آمادگی لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ادارات کل شهری و روستایی تفاهم نامه مورد نیاز را برای بیمه منازل مردم با بیمه ای که می تواند بیشترین امتیازات را برای مردم در نظر گیرد، آماده کنند.

استاندار گلستان یادآور شد: تاکنون ۵۹۵ کیلومتر آتش بُر ایجاد شده که باید این رقم به هزار کیلومتر برسد.

حق شناس ادامه داد: ۶ هزار و ۸۰۰ کیلومتر مرز جنگل و روستا در گلستان وجود دارد که باید با همکاری مردم و مسئولان در حفظ جنگل ها کوشا باشیم.

کد خبر 4966812

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان استانداری گلستان هادی حق شناس ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد بیرجند ایلام دهه کرامت استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۲۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهادینه‌سازی جایگاه مشاوره و روانشناسی در جامعه ضروری است

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: جایگاه روان‌شناسی و مشاوره آن‌گونه که مورد انتظار است در جامعه نهادینه نشده و این موضوع باید در جامعه فرهنگ‌سازی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، رضوان باقلاچی در نشست هماهنگی برنامه‌های روز روان‌شناس و مشاور اظهار کرد: فرهنگ‌سازی برای نهادینه شدن جایگاه روان‌شناسی و مشاوره در جامعه ضروری بوده و روز روان‌شناس و مشاور تلنگری برای توجه به اهمیت استفاده از این رشته تخصصی است.

وی افزود: در مجموعه‌های مختلف، روان‌شناس و مشاوره می‌توانند تأثیرگذار باشند از جمله شهرداری در رنگ‌آمیزی و طراحی فضای شهری متناسب با منطقه، می‌تواند از ظرفیت این حوزه استفاده کند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل بیان کرد: باید تلاش کنیم با فرهنگ‌سازی و اجرای مستمر برنامه‌های مرتبط با روان‌شناسی و مشاوره، به مراتب بیشتر از سال‌های گذشته از ظرفیت این رشته در حوزه‌های مختلف بهره ببریم.

باقلاچی با اشاره به تأثیرگذاری حضور مشاوران در کاهش برخی آسیب‌های اجتماعی گفت: با توجه به اینکه برخی دیگر از شاخص‌های آسیب‌های اجتماعی در جامعه هنوز کاهش نیافته، لازم است از ظرفیت مشاوران در این حوزه‌ها نیز استفاده شود.

وی تصریح کرد: تقویت استفاده از مشاوران در راستای اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی در بین دانش‌آموزان مورد تأکید بوده و توجه آموزش‌وپرورش به این موضوع ضروری است.

کد خبر 746388

دیگر خبرها

  • مشاوره؛ حریمی امن برای بازیابی، تقویت و پیشرفت
  • حریت: پس از سفر اردوغان به عراق، عملیات زمینی علیه پ‌ک‌ک آغاز می‌شود
  • مدارس متروکه گلستان به اقامتگاه بوم‌گردی تبدیل می شوند
  • حیات بشر در قمر یخی زحل محتمل است
  • خلع‌ سلاح روان‌شناس‌نمای مسلح!
  • برخورد قاطعانه با تخلفات انتخاباتی در‌گلستان
  • آزرده خاطر شدن اهالی روستای یل چشمه سفلی از نابودی جنگل + تصاویر
  • نهادینه‌سازی جایگاه مشاوره و روانشناسی در جامعه ضروری است
  • راز مقبولیت گلستان سعدی بین عموم مردم چیست؟
  • آتش سوزی جنگل های سکوتپه ساری خاموش شد