Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا بدیعی فرد، یکشنبه در حاشیه بازدید از فرودگاه داراب در گفت و گو با ایرنا افزود: سال ۹۸ با دستور استاندار فارس، عملیات حصار کشی بخشی از این فرودگاه با اعتبار پنج میلیارد ریال انجام شد و برای ادامه این کار هنوز بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی بیان داشت: یکی از مشکلاتی که در فرودگاه داراب با آن مواجه بودیم، سندهایی بود که باید تبدیل به سند تک برگ ثبتی می‌شد که متاسفانه به دلیل شکایت چند کشاورز که در اطراف این فرودگاه زراعت می‌کردند، پرونده متشکله در این زمینه در دادگاه معطل مانده که امیدواریم با صدور رای دادگاه تجدید نظر استان، هرچه زودتر مشکل اسناد این فرودگاه برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس، افزایش ۵۰۰ متری طول باند پرواز فرودگاه داراب، استقرار پلیس فرودگاه، ترمیم سالن انتظار و تاسیسات ناوبری را از برنامه‌های آینده برای راه‌اندازی فرودگاه داراب عنوان کرد.

بدیعی‌فرد گفت: مجموعه فرودگاهی کشور، به صورت درآمد هزینه‌ای اداره می‌شود و با توجه به اینکه صنعت هواپیمایی دنیا در یک رکود بسر می‌برد، فرودگاه کشور و استان فارس نیز باید با برنامه‌ریزی برای تامین هزینه راه‌اندازی فرودگاه داراب چاره اندیشی کند.

نماینده مردم شهرستان‌های داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: شهرستان داراب از سال ۱۳۵۳ خورشیدی دارای فرودگاه بوده اما پس از انقلاب این فرودگاه تعطیل شد و امروز راه اندازی این فرودگاه از مطالبات جدی مردم داراب است.

محمد جواد عسکری، به پیشینه شهرستان داراب، یادمان‌های تاریخی، جاذبه‌های گردشگری، محصولات کشاورزی و قابلیت‌های سرمایه‌گذاری در این شهرستان اشاره و بیان کرد: شهرستان داراب از جایگاه ویژه‌ای در کشور برخوردار است ولی متاسفانه به این شهرستان در سال‌های گذشته اجحاف شده است.

شهرستان داراب در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران داراب فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران داراب فارس شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران داراب فارس شهرستان داراب فرودگاه داراب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۲۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور

تین نیوز

گواهینامه فرودگاهی فرودگاه بین المللی شهید آیت الله دستغیب شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اعطا شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در آیین اعطای گواهینامه فرودگاهی فرودگاه بین المللی شیراز گفت: امروز مستکبران جهانی در این اندیشه هستند که صنعت هوانوردی جمهوری اسلامی ایران چگونه توانسته با وجود تحریم های ناجوانمردانه سرپا بایستد و مطابق استانداردهای جهانی عمل کند.

محمدی بخش افزود: استان فارس امروز می تواند به خود افتخار کند که فرودگاه شیراز به عنوان سومین فرودگاه کشور از گواهینامه فرودگاهی مطابق با استانداردهای جهانی برخوردار شده است.

وی بیان کرد: در حوزه کارگو باید برای فرودگاه های فارس برنامه ریزی شود تا با حمل و نقل هوایی شاهد صادرات محصولات درجه یک این استان به کشورهای همسایه باشیم.

محمدی بخش اظهار کرد: این افتخار را داریم که اعلام کنیم از بوموسی تا سراوان شاهد برقراری پروازهای مسافری هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک با افتتاح رادار تنگ ریز فارس، مردم در جریان اهمیت این پروژه و اقدام جهادی رزمندگان خط مقدم صنعت هوانوردی قرار خواهند گرفت.

آسمان ایران در امنیت کامل است

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: آسمان ایران در امنیت کامل به سر می برد و در شرایطی که اخیرا اسرائیل مورد هجوم رزمندگان ایرانی قرار گرفت، هزاران پرواز در شیراز و سایر فرودگاه های ما انجام شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در دستور کار
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • خداحافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست
  • خداخافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • حال ناخوش درختان کاشته شده در خیابان رضوان داراب + فیلم
  • ۱۲ اردیبهشت، اعزام زائران حج عمره از شیراز