Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان در این باره گفت: این محموله ۲ هزار و ۴۰۰ کیلویی شامل هزار و ۲۰۰ بسته دو کیلویی گوشت قرمز به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

حجت الاسلام احمد پهلوانی عصریکشنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: طرح ماه ذی‌القعده با همکاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور و با همکاری آستان قدس رضوی و برنامه تلویزیونی سمت خدا اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این محموله گوشت قرمز بین نیازمندان مناطق حاشیه ای شهر بندرعباس، فین، قلعه قاضی، شمیل، سیریک، سیل زدگان روستاهای زاج و داربست، خمیر، هرمز، رودان، جاسک، میناب و بشاگرد توزیع می‌شود.

به گفته رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان، در ماه های رجب، شعبان و رمضان نیز با توجه به شرایط کرونایی افزون بر ۸۰۰ کیلوگرم گوشت گرم و ۷۵ راس گوسفند با حمایت خیران، برنامه تلویزیونی سمت خدا، موسسه و کانون فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و با مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان  بین نیازمندان استان توزیع شد.

پهلوانی ارزش ریالی گوشت های توزیع شده در ماه های رجب، شعبان و رمضان در هرمزگان را قریب به پنج میلیارد ریال اعلام کرد.

وی افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد در زمان شیوع ویروس کرونا که اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و به تبع آن تعطیلی بسیاری از کسب و کارها را به دنبال داشت، نقش موثری در اجرای طرح موسات و همدلی ایفا کردند.

این مسوول ضمن قدردانی از عوامل و خیران برنامه تلویزیونی سمت خدا  و موسسه و کانون حضرت خدیجه (س) افزود: این ۲ مجموعه همواره محرومین  ونیازمندان استان هرمزگان را مورد حمایت قرار می‌دهند. 

در حال حاضر یک هزار و ۵۴ کانون فرهنگی هنری با مجوز ستاد هماهنگی کانون ها در سطح مساجد استان هرمزگان وجود دارد که در طول سال خدمات متنوعی را به مخاطبان ارائه می‌دهند. 

برچسب‌ها ویروس کرونا ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور هرمزگان همدلی پروندهٔ خبری پویش اجتماعیِ سهم من در کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا هرمزگان همدلی ویروس کرونا هرمزگان همدلی کانون های فرهنگی هنری مساجد ستاد هماهنگی کانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۳۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران

علی شیرازی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مازندران گفت:بیش از ۱۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر از زمان اجرای طرح نوروزی ستاد مبارزه با مواد مخدر در مازندران کشف و ۴۵۰ نفر نیز در این ارتباط دستگیر شدند.

او افزود: برخورد قاطع با خرده‌فروشان مواد مخدر، جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر و اقدامات پیشگیرانه از اهداف ستاد و مطالبه جدی شهروندان است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر با اشاره به زمان اجرای طرح ۱۵ اسفند امسال لغایت ۳۱ فروردین سال ۱۴۰۳، افزود: در همین راستا پلیس با خرده‌فروشان و سوداگران مرگ به‌طور قاطع و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

شیرازی گفت: این طرح با هدف برخورد و شناسایی عوامل توزیع و فروش مواد مخدر در سطح استان و افزایش ضریب امنیت عمومی شهروندان در ایام ماه مبارک رمضان و در آستانه سال جدید به مرحله اجرا گذاشته شده است.

او افزود: در هفته اول اجرای طرح نوروزی از ۱۵ اسفند تا ۲۲ اسفند ماه سال‌جاری ۴۵۰ نفر در ارتباط با جرایم مواد مخدر در مازندران دستگیر شدند که از این تعداد ۱۹۵ نفر خرده فروش و ۲۵۵ نفر معتاد متجاهر بودند.

شیرازی گفت: دستگیرشدگان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

او در پایان با تأکید بر دستور استاندار مازندران در جهت ایجاد انسجام و هماهنگی بیشتر دستگاه‌های متولی و جذب حداکثری ظرفیت سازمان‌های ذی‌ربط شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان برای اجرای طرح نوروزی ستاد، افزود: امیدواریم به مانند سال قبل در مصون‌سازی و سالم‌سازی استان ولایتمدار مازندران و رضایتمندی شهروندان و مسافران نوروزی موفق‌تر عمل نماییم.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • وجود ۱۷ میلیون دانش‌آموز در کشور ظرفیتی مهم است/ نسبت ایرانی‌گری و اقدامات کانون پرورش فکری
  • تولید ۳۰۰ محصول هنری و سینمایی در کانون پرورش فکری کشور
  • کشف ۶۴۵ کیلوگرم گوشت غیر بهداشتی در اسلام آباد غرب
  • کشف بیش از ۹ هزار کیلوگرم گوشت و مرغ غیربهداشتی در یک سردخانه/ عکس
  • جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور
  • کشف بیش از ۱۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران
  • کشف ۹۲۹۰ کیلوگرم گوشت و مرغ غیربهداشتی در یک سردخانه در شهر درگهان
  • ضرورت ایجاد بانک اطلاعات کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد
  • اسکان بیش از ۲۶ هزار فرهنگی در ستاد‌های اسکان هرمزگان
  • اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در موزه مردم شناسی ارومیه برای کودکان