Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرنگار شبکه خبری سی‌ان‌ان ضمن انتشار پیامی در حساب توییتری خود فاش کرد که رئیس‌جمهور منتخب آمریکا حدود یک سال از زمان ریاست جمهوری خود را در املاک شخصی خود گذرانده است.

خبرنگار سی‌ان‌ان گزارش داد که دونالد ترامپ روز یک‌شنبه برای گذراندن تعطیلات آخر هفته به زمین بازی گلف خود در ایالت ویرجینا سفر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پیام توییتری وی آمده است: «این سیصد و شصت و ششمین باری است که دونالد ترامپ در دوران ریاست جمهوری خود به املاک شخصی سر زده است». این پیام توییتری همچنین فاش کرده است که ۲۷۴ بار از این موارد، مربوط به مراجعه ترامپ به زمین های بازی گلف خود بوده است. خبرنگار سی‌ان‌ان در ادامه یادآور شد: «ترامپ بیش از یک سال از دوران ریاست جمهوری خود تاکنون را در یکی از املاک خصوصی گذرانده است».

سفر ترامپ به ایالت ویرجینیا برای حضور در زمین بازی گلف در حالی صورت می‌گیرد که آمریکا درگیر بحران‌های کم نظیری شده است. شیوع ویروس کرونا و اعتراضات سراسری آمریکایی‌ها به خشونت پلیس، اوضاع داخلی این کشور را تحت تاثیر خود قرار داده است.

گفتنی است، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به مرز ۳ میلیون نفر نزدیک شده است. در این بین حدود ۱۳۲ هزار نفر از این مبتلایان جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا در آمریکا ریاست جمهوری خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۳۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی که صبح امروز با استقبال نخست وزیر، وارد کلمبو پایتخت سریلانکا شده بود، دقایقی قبل در کاخ ریاست جمهوری این کشور مورد استقبال رسمی «رانیل ویکرماسینگه» همتای خود قرار گرفت.

کد خبر 6087858

دیگر خبرها

  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت
  • تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • چالش داده‌ها در عصر ابزارهای پوشیدنی/ هوش مصنوعی زمین بازی را تغییر می‌دهد
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلب در انتخابات
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلّب در انتخابات