Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم شهر خودروی مشهد در دیداری خارج از خانه مقابل گل‌گهر سیرجان به برتری دست یافت و موقتاً‌ به رده دوم جدول صعود کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دو تیم گل‌گهر سیرجان و شهر خودروی مشهد از ساعت 20:30 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر میهمان خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روح‌الله سیف‌اللهی در دقیقه 85 این دیدار موفق شد دروازه تیم گل‌گهر را باز کند. شهر خودرو با پیروزی در این بازی 41 امتیازی شد و موقتاً‌ به رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد.

قضاوت این دیدار را سیدمهدی سیدعلی بر عهده داشت که در این بین به محمدرضا خلعتبری و سیدمهدی رحمتی از تیم شهر خودرو و حسام پورهاشم و احمد زنده‌روح از تیم گل‌گهر کارت زرد نشان داد.

باشگاه شهر خودرو: هر تیمی امروز بازی نکند، باید سه بر صفر بازنده شود

 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال شهر خودرو گل‌گهر سیرجان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال شهر خودرو گل گهر سیرجان لیگ برتر فوتبال تیم شهر خودرو گل گهر سیرجان شهر خودرو لیگ برتر گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۳۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران پس از اینکه محمدرشید مظاهری و علیرضا رضایی را به‌عنوان گلر در ترکیب خود داشت، در سه دیدار اخیرش با لوآن پولی وارد بازی‌ها شده که این گلر هم توانسته شرایط تیمش را تغییر بدهد و غیر از دریافت گل برابر ملوان انزلی که در مهار توپ بدشانس بود، در دو دیدار پیاپی مقابل سپاهان و تراکتور گلی دریافت نکرده است.

شاید نساجی از ابتدای فصل این گلر برزیلی را درون چارچوب می‌دید، حال و روز بهتری از الان داشت و بالاتر از رتبه پانزدهم قرار می‌گرفت؛ دروازه‌بانی که در اوایل امسال به نساجی اضافه شد و در دو دیدار متوالی مقابل ملوان و سپاهان عملکرد موفقی ارائه داد و این هفته هم در جدال با تراکتور برای دومین بازی پیاپی با نمایش درخشان دروازه خود را نگه داشت.

لوآن پولی در دیدار مقابل تراکتور هشت مهار موفق ثبت کرد و با سیوهای نجات‌بخش موجب شد تا تک گل تیمش حفظ شود و نقش غیرقابل‌انکار در سه امتیاز داشته باشد و یکی از بهترین‌های تیمش در راه گرفتن سه امتیاز شود.

نساجی مازندران با حضور گلر برزیلی امیدوارتر از همیشه کارش را پیش می‌برد و امیدوار است فاصله یک امتیازی که تا فرار از منطقه خطر دارد را جبران کند و در 6 دیدار باقی مانده‌اش شرایطی رقم بزند که در لیگ برتر بماند.

دیگر خبرها

  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!
  • تیم لیگ برتری به دنبال جذب سامان قدوس
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲ اردیبهشت
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • برتری ۴ گله شباب الاهلی در شب گلزنی عزت‌اللهی و پاس گل قایدی
  • برتری ۴ گله شباب الاهلی در شب گلزنی عزت‌اللهی و پاس گل قائدی