Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@21:14:36 GMT

کابوس پرسپولیس از الدحیل رفت / عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۳۰۷۴

کابوس پرسپولیس از الدحیل رفت / عکس

به گزارش افکارنیوز،

ماریو مانژوکیچ مهاجم اهل کرواسی تیم الدحیل قطر که سابقه بازی در تیم های بایرن مونیخ و یوونتوس را دارد، قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد. گفته می شود او قصد دارد به تیم میلان در سری آ بپیوندد.

اخبار ورزشی- مانژوکیچ که بهمن سال گذشته و در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا توانسته بود دروازه پرسپولیس را باز کند، در خصوص جدایی اش از الدحیل در صفحه توییترش نوشت: من با مدیران الدحیل توافق کردم که قراردادم را با رضایت متقابل فسخ کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من از اعتماد و میهمان نوازی قطری ها قدردانی کرده و در آینده بهترین را برای این اشگاه و تیم آرزو می کنم.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بایرن مونیخ لیگ قهرمانان آسیا بایرن مونیخ پرسپولیس رقابت های لیگ قهرمانان قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۳۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی چین

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی چین در سومین بازی مقدماتی جام جهانی مقابل سنگاپور به برتری چهار بر یک دست یافت تا برانکو و همکارانش در کادر فنی نخستین برد خود را در تیم جدید جشن بگیرند. 
برانکو در کادر فنی چین هم همه آن مربیانی که در پرسپولیس و تیم ملی عمان همراهش بودند را کنار خود دارد. 
یکی از این مربیان فرزاد حبیب اللهی آنالیزور و مربی سابق پرسپولیس است که حالا بیش از هشت سال است که کنار ایوانکوویچ کار کرده و نسبت به خصوصیات اخلاقی و فنی او آشنایی کامل دارد. برانکو هم نسبت به این دستیار ایرانی‌اش اعتماد کامل دارد و بعد از حضور در پرسپولیس و عمان در چین نیز از دانش او استفاده می‌کند. 
حبیب اللهی در پایان دیدار با سنگاپور در کنار برانکو، مارکو استیلینوویچ و بازیکنان تیم ملی چین برد شیرینشان را مقابل هواداران جشن گرفتند تا بعد از ناکامی در جام ملت‌ها آنها برای صعود به جام جهانی امیدوار شوند.  

تیم ملی چین در حال حاضر 7 امتیازی است و بعد از کره جنوبی در رده دوم جدول قرار دارد. دو بازی خردادماه برای برانکو و تيمش که به ترتیب در خانه مقابل تایلند و سپس در خانه کره جنوبی برگزار خواهد شد برای صعود این تیم به مرحله بعد مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا 2027 اهمیت زیادی دارد.

دیگر خبرها

  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • محبوب‌ترین باشگاه‌های فوتبال در اینستاگرام /رتبه پرسپولیس و استقلال
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی چین
  • پرسپولیس به مصاف مس رفسنجان می‌رود
  • از خرید پرسپولیس استقبال نمی‌کنیم!
  • ویرا دوباره به پرسپولیس مهاجم معرفی می‌کند
  • دریافت رایگان سرویس پریمیوم تلگرام؛ یک کابوس امنیتی!
  • عکس| پرسپولیس برای ملت فقط ضرر دارد!
  • (عکس) ستاره‌های پرسپولیس و استقلال روی پوستر تیم ملی ازبکستان
  • استفاده رایگان از تلگرام پولی به کابوس تبدیل شد