Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان لیگ ادعا می کند داریوش شجاعیان و دو بازیکن امید استقلال چون هنوز در این فصل برای آبی ها بازی نکرده اند، عضو این تیم محسوب نمی شوند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از مثبت اعلام شدن تست کرونای تعدادی از اعضای استقلال این تیم از سفر به جم باز زد. این موضوعی بود که با واکنش هایی از سوی سازمان لیگ همراه شد، اول به این دلیل که آنها در صحت تست های کرونای باشگاه استقلال شک دارند و دوم اینکه آنها می گویند مشخص نیست تعداد کرونایی های استقلال به حد نصاب ۲۵ درصد رسیده است یا نه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان لیگ داریوش شجاعیان را جزو استقلال نمی داند و البته ادعا می کند دو بازیکن امید این باشگاه چون هنوز یک دقیقه هم بازی نکرده اند عضو این تیم محسوب نمی شوند.

در این بین به نظر می رسد در مورد اول حق با سازمان لیگ است چون داریوش شجاعیان نامش در لیست استقلال نیست اما در مورد دوم حق با فرهاد مجیدی است چراکه او بعد از مصدوومیت پرتعداد بازیکنانش نام دو بازیکن امیدش را به لیست بزرگسالان اضافه کرد و به همین دلیل هم سرمربی جوان آبی ها حق دارد بخواهد بازیکنانش را در اختیار داشته باشد.

این موضوعی است که فعلا بین آبی ها و سازمان لیگ محل بحث است و باید دید در نهایت کدام طرف برنده می شود.

طرفداری

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال داریوش شجاعیان استقلال داریوش شجاعیان لیگ برتر سازمان لیگ آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۳۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار ستاره ملی‌پوش در قلاب تراکتور!

به گزارش “ورزش سه”، محمدرضا زنوزی که در سال‌های اخیر یکی از مهم‌ترین چهره‌های نقل و انتقالاتی فوتبال ایران بوده، در فاصله دو ماه تا پایان لیگ برتر ایران با خبری مهم به جمع بازیکنان تراکتور رفت و اعلام کرد که قصد دارد تیم را برای فصل آینده تقویت کند.

زنوزی در صحبت‌های خود مشخصا به خرید ۴-۵ بازیکن ملی‌پوش اشاره کرد که از همین حالا تیم تراکتور را به صدر اخبار نقل و انتقالاتی خواهد بُرد.

این در حالی است که تراکتور این فصل تنها شجاع خلیل‌زاده و اخیرا حسین پورحمیدی را به عنوان بازیکن ملی‌پوش در اختیار داشته و حالا جذب یکباره ۴-۵ بازیکن، شرایط این تیم را تغییر خواهد داد.

مالک تراکتور در این خصوص گفت: چهار، پنج بازیکن ملی جذب خواهیم کرد. همان‌طور که سال قبل گفته بودیم امسال بازیکنان خوبی می‌آوریم، الان هم می‌گویم تیم سال بعد بهتر از تیم کنونی خواهد بود و هواداران خیالشان راحت باشد.

باید دید که تراکتور تا پایان فصل چه خواهد کرد و برای فصل آینده چه سرنوشتی در انتظار این تیم خواهد بود.

دیگر خبرها

  • چهار ستاره ملی‌پوش در قلاب تراکتور!
  • ستاره تاثیرگذار استقلال سرباز می‌شود؟
  • برنده دعوای تن‌هاخ و ستاره جنجالی مشخص شد
  • طلب ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ستاره استقلالی!
  • احضار رضاوند به کمیته انضباطی
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • (عکس) استوری جنجالی کار دست بازیکن استقلال داد
  •  بازیکن استقلال به خاطر انتشار این استوری احضار شد |‌ عکس
  • بازیکن استقلال بخاطر انتشار یک استوری احضار شد + عکس
  • احضار بازیکن استقلال بخاطر انتشار یک استوری