Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@15:10:11 GMT

انفجار در غرب کشور

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۳۱۳۱

انفجار در غرب کشور

فرمانده انتظامی "اسلام آبادغرب" از وقوع انفجار در یک واحد مسکونی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ محمدرضا یاری اظهار داشت: پس از اعلام یک مورد انفجار در منزلی مسکونی واقع در روستای «چهارده جفته» ماموران پاسگاه "قلعه هرسم" به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: با حضور ماموران در محل و انجام تحقیقات مشخص شد، انفجار در آشپزخانه یک واحد مسکونی رخ داده که در پی آن زنی حدود 51 ساله به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ یاری تصریح کرد: همچنین بر اثر این انفجار همسر این زن نیز زخمی و خساراتی به واحد مسکونی آنها وارد آمده است.

فرمانده انتظامی "اسلام آبادغرب" نشت گاز را علت این انفجار اعلام کرد و گفت: پس از ساعتی از نشت گاز، زن میانسال غافل از این موضوع اقدام به روشن کردن کلید برق آشپزخانه می کند که این انفجار رخ می دهد.

او همچنین با اشاره به تشکیل پرونده ای در این خصوص، گفت: تحقیقات تکمیلی راجع به این حادثه مرگبار ادامه دارد.

سرهنگ یاری در پایان از شهروندان خواست تا ضمن رعایت نکات ایمنی از سالم بودن شلنگ و شیرهایی که به گاز متصل هستند، اطمینان حاصل کرده و تحت هیچ شرایطی از تعمیر وسایل گازی معیوب غفلت نکنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انفجار کرمانشاه حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۳۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ تن عسل فاقد مجوز کشف شد

سرهنگ مریمی فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: مأموران یگان امداد شهرستان طبس هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در جاده‌ها به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از کامیون، مقدار ۱۰ هزار کیلوگرم عسل فاقد مجوز بهداشتی کشف شد که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ مریمی بیان کرد: مأموران در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند که متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس تصریح کرد: پلیس با افرادی که برای سوددهی بیشتر سلامت افراد جامعه را به خطر می‌اندازند، برخورد جدی خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور نوسازی شد
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • تولید ۶۵ میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر
  • شهروند رشتی مأمور قلابی را لو داد
  • ۶۵ میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر تولید شد
  • ۱۰ تن عسل فاقد مجوز کشف شد
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر تا پلمب واحد‌های صنفی متخلف در فارس
  • کشف جسد یک مرد در ساحل آستارا