Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از تسنیم، پس از پذیرش واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری واسطه‌گری مالی یکم در اردیبهشت امسال، از روز 7 تیرماه جاری واحدهای این صندوق در تالار شیشه‌ای قابلیت دادوستد پیدا کرده‌اند.

واحدهای این صندوق که در زمان پذیره‌نویسی 10 هزار تومان بودند، در پی رشد و افزایش قیمت سهام شرکت‌های حاضر در این صندوق، در زمان بازگشایی ارزش بیشتری یافتند و در حدود 22 هزار تومان در آن روز دادوستد شدند و پس از آن نیز با توجه به رشدی که دارایی‌های این صندوق در بازار سهام داشتند، واحدهای "دارا یکم" با استقبال بیشتر و در پی آن افزایش قیمت قابل توجهی روبرو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است بخشی از سهام بانک‌های تجارت، ملت و صادرات به همراه سهام دو شرکت بیمه اتکایی امین و بیمه البرز در قالب واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری واسطه‌گری مالی یکم قرار دارند و بر این اساس زمانی که سهام این شرکت‌ها رو به رشد باشند، منطقی است که ارزش واحدهای این صندوق نیز روند رو به رشدی به خود بگیرند.

این در حالی است که در جریان معاملات امروز بازار سهام، در حالی که سهام این 5 شرکت با استقبال سهامداران مواجه بوده و این نماها با صف خرید به کار خود پایان دادند، در اتفاقی عجب معامله‌گران افت بیش از 17.5 درصدی واحدهای دارا یکم را شاهد بودند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۳۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود نیروی کار در واحد‌های تولیدی قم

مهدی ایلانلو، معاون شرکت شهرک‌های صنعتی قم گفت: استقبال برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های تولیدی در قم طی سال اخیر موجب رشد فعالیت‌های اقتصادی در این حوزه شده است.

وی گفت: به دنبال این رشد سرمایه‌گذاری و گسترش فعالیت‌های تولیدی در قم، شاهد افزایش فرصت‌های شغلی در این بخش هستیم که موقعیت مناسبی را برای افراد جویای کار فراهم کرده است.

معاون شرکت شهرک‌های صنعتی قم افزود: در همین راستا بستری برای مهارت آموزی به نیرو‌های کار فعال در واحد‌های تولیدی استان فراهم شده است.

شهرک‌های صنعتی استان به دلایل مختلف همچون موقعیت ویژه در نزدیکی بازار‌های بزرگ کشور و برخورداری از امکانات زیرساختی مناسب، با استقبال گسترده سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به راه‌اندازی کسب و کار‌های تولیدی مواجه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • در سیستم حاکمیتی کشور، وزیر اقتصاد ، هیچکاره است/ سیاست پولی و مالی دولت در جای دیگری تنظیم می‌شود!
  • کمبود نیروی کار در واحد‌های تولیدی قم
  • نامه سرگشاده سهامداران و فعالان بازار سهام به رییس مجلس
  • مرحله سوم سود سهام عدالت در راه است
  • (ویدئو) استقبال خیره کننده از الناز شاکردوست در اکران بی‌بدن
  • جاش کرونکه: آرسنال با ارزش‌ترین دارایی ماست؛ برنامه ما بلند مدت است
  • تسهیلات صندوق ذخیره فرهنگیان برای معلمان شاغل
  • واکنش زارع پور به خبر خرید سهام دیجی کالا توسط همراه اول
  • سرمایه‌گذاری‌های قانونی در حوزه استخراج رمز دارایی حمایت می‌شوند
  • پیش بینی بودجه عمرانی ۳ میلیاردی برای سازمان هواپیمایی