Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حال حاضر پس از ماجرای فروش خودرو به صورت قرعه کشی دوباره شاهد افزایش قیمت خودرو در بازار هستیم به طوریکه در بازار آزاد هیچ خریدو فروشی صورت نمیگیرد؛ کارشناسان معتقدند برای بازگشت تعادل به بازار باید تولید و عرضه خودرو بالا رود. کشف محموله بزرگ قاچاق دارویی توسط سپاه تاکید کمیسیون آموزش مجلس بر تعویق کنکور 99 برخورداری همه جاماندگان از سهام عدالت در کمیسیون اقتصادی مجلس تصویب شد کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی: حادثه نطنز تلفات جانی نداشته اما خسارت‌های مالی قابل توجه بود

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۳۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت رانا در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

امروز قیمت رانا در بازار کاهش یافت.

به گزارش اقتصاد آنلاین، بر این اساس رانا پلاس ارتقا یافته مدل ۱۴۰۳ با کاهش ۱۰ میلیونی ۶۶۵ میلیون تومان شد.

مدل ۱۴۰۲ این خودرو نیز با کاهش ۱۰ میلیونی ۶۳۵ میلیون تومان شد. قیمت رانا پلاس مدل ۱۴۰۲ در بازار خودرو ۶۲۵ میلیون تومان شد که افت ۱۰ میلیونی دارد.

همچنین قیمت رانا پلاس پانورامای ارتقا یاتفه در بازار خودرو ۷۲۰ میلیون تومان شد که نسبت به روز دوشنبه کاهش ۱۰ میلیونی دارد.

قیمت رانا پلاس پانورامای ۱۴۰۲ نیز ۱۰ میلیون تومان ارزان شد و به ۶۶۵ میلیون تومان رسید.

بر اساس قیمت کارخانه‌ای محصولات ایران خودرو در آبان ماه رانا پلاس ارتقا یافته ۴۳۴ میلیون تومان است قیمت رانا پلاس هم در نمایندگی ۳۲۲ میلیون تومان است و ایران خودرو مبلغ فروش رانا پلاس پانوراما را ۳۴۳ میلیون تومان مشخص کرده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع رانا در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • قیمت رانا در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • به حدی خودرو وارد شده است که در بنادر جا نداریم
  • به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • معرفی خودروسازان متخلف به قوه قضاییه
  • مشکل تامین لاستیک حل می‌شود؟!
  • با افزایش نرخ رسمی ارز، بازار غیررسمی مهار نمی‌شود
  • وزیر صمت: خودروسازان متخلف به قوه قضاییه معرفی می شوند
  • وزیر صمت: حل مشکل تامین لاستیک به زودی
  • خودروسازان متخلف را به قوه قضاییه معرفی می‌کنیم