Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم‌های سایپا و سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر با تساوی بدون گل به اتمام رسید تا شاگردان امیر قلعه‌نویی همچون بازی رفت بازهم از کسب امتیاز مقابل نارنجی پوشان ناکام بمانند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال سایپا و سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، از ساعت 21 امشب (یکشنبه) و به قضاوت علی بای در ورزشگاه پاس قوامین به دیدار هم رفتند که تساوی بدون گل حاصل کار دو تیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید علیاری و روزبه شاه‌علی‌دوست از سایپا در این دیدار با کارت زرد جریمه شدند و فرهاد هاشمی دیگر بازیکن سایپا به دلیل دریافت دو کارت زرد در دقیقه 88 از زمین اخراج شد. علی قربانی از سپاهان نیز با کارت زرد جریمه شد.

سایپا که هفته گذشته تیم استقلال را در ورزشگاه آزادی متوقف کرده بود، با این تساوی 21 امتیازی شد و موقتاً به رده دوازدهم جدول رده‌بندی صعود کرد. شاگردان امیر قلعه‌نویی نیز با این تساوی 41 امتیازی شدند و با وجود حفظ رتبه دوم جدول، فاصله امتیازی‌شان با پرسپولیس در صدر جدول به 12 امتیاز رسید تا قهرمانی را به حریف خود تعارف کرده باشند.

حضور اسکوچیچ و رخصت شفیعی از قلعه‌نویی + تصاویر

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT7 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال سایپا لیگ برتر فوتبال بیشتر بخوانید... لیگ برتر فوتبال| صعود موقت شهر خودرو به رده دوم با برتری مقابل گل‌گهر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال سایپا لیگ برتر فوتبال سپاهان اصفهان سایپا لیگ برتر فوتبال لیگ برتر فوتبال قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۳۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه هموار تیم هندبال مس کرمان برای قهرمانی در لیگ برتر

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان تیم هندبال مس کرمان در ادامه روند فوق‌العاده خود در رقابت‌های این فصل لیگ برتر، در خانه به مصاف نفت‌وگاز گچساران رفت و با نتیجه ۲۸ بر ۲۶ به برتری رسید تا به هفدهمین پیروزی متوالی خود در این بازی‌ها دست پیدا کند.
هندبالیست های مس کرمان تمامی بازی های این فضل خود را با پیروزی پشت سر گذاشته اند

نتایج کامل مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر هندبال:

صنعت مس کرمان ۲۸ - نفت و گاز گچساران ۲۶

پیکان خراسان ۳۳ - پرواز هوانیروز اصفهان ۲۸

زغال سنگ طبس ۲۶ - فولاد مبارکه سپاهان ۲۷

گیتی پسند اصفهان ۲۲ - آلومینیوم اراک ۲۰

پلیمر خلیج فارس خرم آباد ۲۷ - نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۳۳

فرازبام خاییز دهدشت ۳۰ - فولاد سپاهان نوین ۲۵

با این نتایج صنعت مس با ۳۶ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های نیروی زمینی شهیدشاملی کازرون و گیتی‌پسند با ۳۱ امتیاز دوم و سوم جدول رده بندی قرار دارند.

فولاد مبارکه سپاهان با ۲۶، زغال‌سنگ طبس و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با ۲۳، نفت و گاز گچساران با ۲۰، پیکان خراسان با ۱۴، سپاهان نوین با ۱۰، آلومینیوم اراک با ۷، پرواز هوانیروز و فراز بام‌خائیز دهدشت با ۶ امتیاز در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.

هفته نوزدهم لیگ سی و ششم ۱۰ اردیبهشت برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • راه هموار تیم هندبال مس کرمان برای قهرمانی در لیگ برتر
  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • تساوی استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال 
  • پیروزی نزدیک تیم‌های صدر جدول/ راه هموار مس برای رسیدن به قهرمانی
  • پیکان ۲ - ۲ هوادار/ شاگردان عنایتی بازی باخته را به تساوی کشاندند
  • پاسخ مثبت ۲ مربی سرشناس به قلعه نویی
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی
  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود