Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@23:03:40 GMT

شهرخودرو درخانه گل گهر برد، کار استقلال سخت شد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۳۲۷۰

شهرخودرو مشهد با برتری یک بر صفر در بازی بیرون خانه مقابل گل‌گهر سیرجان به پیشروی خود در صدر جدول ادامه داد.

به گزارش تابناک ورزشی، در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر، گل گهر سیرجان و شهرخودرو از ساعت ۲۰:۳۰ در سیرجان به مصاف هم رفتند که این بازی با یک گل به سود شاگردان سرآسیایی به پایان رسید. روح الله سیف اللهی در دقیقه ۸۶ تک گل شهرخودرو را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این نتیجه شهرخودرو ۴۱ امتیازی شد و موقتا به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کرد. گل گهر نیز با ۱۹ امتیاز در رده چهاردهم جدول رده‌بندی باقی ماند.

بازی با حملات نصفه و نیمه دو تیم شروع شد، اما نخستین موقعیت جدی بازی در دقیقه ۱۵ با شوت از راه دور و ناگهانی سجاد آشوری خلق شد که رحمتی با واکنش خوبی توپ را راهی کرنر کرد. در ادامه در دقیقه ۲۷ شهر خودرو موقعیت خطرناکی را روی دروازه گل گهر خلق کرد که ارسال زیبای جعفری از جناح راست زمین و ضربه سر شیرجه‌ای محمد قاضی را بشاگردی با شیرجه به سمت راست راهی کرنر کرد.

با این حال، موقعیت کلیدی این بازی در دقیقه ۴۴ توسط یونس شاکری برای گل گهر سیرجان خلق شد که ضربه فنی یونش شاکری از پشت محوطه جریمه شهر خودرو، پس از برخورد به نوک انگشتان مهدی رحمتی به دیرک دروازه خورد و با بدشانسی وارد دروازه نشد.

نیمه دوم این بازی با موقعیت خطرناک گل گهر توسط منشا آغاز شد، اما نفوذ او از سمت چپ محوطه جریمه شهرخودرو و شوت روی پای او از کنار دروازه رحمتی عبور کرد.

در دقیقه ۸۲، گل گهر سیرجان صاحب موقعیت گل خطرناکی شد که ضربه بازیکن این تیم را سید مهدی رحمتی به خوبی کنترل کرد.

گل برای شهرخودرو: در دقیقه ۸۶، روح الله سیف اللهی برخلاف روند بازی و روی ارسال بلند مدافع هم تیمی با بشاگردی تک به تک شد و با ضربه چیپ، دروازه گل گهر را گشود و سه امتیاز بازی را به حساب تیمش واریز کرد.

ترکیب گل‌گهر: مهرداد بشاگردی، سید علیرضا ابراهیمی، سید عبدالله حسینی، حسام پورهاشم، یوسف وکیا، مهرداد عبدی، احمدرضا زنده‌روح، بهنام برزای، سجاد آشوری، گادوین منشا و یونس شاکری

ترکیب شهرخودرو: سید مهدی رحمتی، محمدحسین مرادمند، علی نعمتی، حسن جعفری، محمدعلی فرامرزی، اکبر صادقی، میلاد سرلک، حسین مهربان، امین قاسمی‌نژاد، محمدرضا خلعتبری و محمد قاضی.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محمدعلی کامفیروزی سایت غنی سازی نطنز احمد متوسلیان پرونده اکبر طبری شهرخودرو گل گهر تابناک ورزشی استقلال محمدعلی کامفیروزی سایت غنی سازی نطنز احمد متوسلیان پرونده اکبر طبری گل گهر سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۳۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌گهر ۲-۲ استقلال خوزستان؛ جنون فوتبالی در سیرجان، کامبک پس از پایان ۹۰ دقیقه!

دیدار گل‌گهر و استقلال خوزستان با نتیجه دو - دو به پایان رسید.

طرفداری | هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر جذاب دنبال می‌شود.

گل‌گهر و استقلال خوزستان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر برابر هم قرار گرفتند. شاگردان اوزونیدیس ابتدا با دو گل سحرخیزان (۵۶) و اسلامی خواه (۹۰) از خوزستانی‌ها پیش افتادند اما ناگهان ورق برگشت.

استقلال خوزستان در دقایق ۲+۹۰ و ۴+۹۰ از سوی رستم و مطلق زاده به گل رسید تا این دیدار با نتیجه دو - دو به پایان برسد.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • استقلال ۳ - ۲ شمس آذر / آبی پوشان به صدر جدول برگشتند
  • برتری استقلال مقابل شمس آذر / تصاحب دوباره صدر جدول
  • استقلال ۳- شمس آذر ۲
  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • صعود موقت سرخ‌ها به صدر جدول / عزم جدی استقلال خوزستان برای بقا
  • معجزه استقلال خوزستان در سیرجان؛ ۲گل بعداز ۹۰
  • گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند
  • کامبک توفانی استقلال خوزستان در سیرجان
  • گل‌گهر ۲-۲ استقلال خوزستان؛ جنون فوتبالی در سیرجان، کامبک پس از پایان ۹۰ دقیقه!
  • گل‌گهر در دقایق تلف‌شده برد را با تساوی عوض کرد