Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دو بازی آخر هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران سپاهان برابر سایپا متوقف شد و نفت مسجد سلیمان برابر ماشین‌سازی به پیروزی رسید.

به گزارش ایسنا، هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام دو بازی دیگر به پایان رسید. در یکی از این بازی‌ها که از ساعت ۲۱ برگزار شد تیم‌های سایپا و سپاهان در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقه در نهایت با نتیجه تساوی صفر بر صفر به پایان رسید. دیدار این دو تیم در نیم فصل اول هم با همین نتیجه به پایان رسیده بود.

در نیمه اول این دیدار سپاهان کاملا به حریف برتری داشت و موقعیت‌های خوبی برای گلزنی به دست آورد. اما بی‌دقتی بازیکنان و واکنش‌های دروازه‌بان سایپا باعث شد بازی در نیمه اول بدون گل به پایان برسد. بازی در نیمه دوم به همان شکل نیمه اول ادامه پیدا کرد و سایپایی‌ها سعی می‌کردند با استفاده از ضد حملات و پرتاب‌های اوت و کرنر از زیر فشار حریف خارج شوند. حامد فلاح‌زاده، دروازه‌بان سایپا در نیمه دوم هم با واکنش‌هایش روز سختی را برای بازیکنان سپاهان رقم زد.

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با حضور در ورزشگاه دستگردی این مسابقه را از نزدیک تماشا کرد. از نکات جالب مسابقه اخراج فرشاد هاشمی، بازیکن سایپا بود. او در دقیقه ۸۰ به زمین مسابقه آمد اما در ۸ دقیقه‌ای که در زمین بود دو کارت زرد گرفت و از زمین اخراج شد. مساله‌ای که باعث اعتراض شدید نیمکت‌نشینان سایپا شد.

سپاهان با این نتیجه ۴۱ امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به شهر خودرو در رده دوم باقی ماند. هم‌چنین سایپا با ۲۱ امتیاز به رده دوازدهم صعود کرد.

در دیگر دیدار هم‌زمان تیم‌های نفت مسجد سلیمان و ماشین‌سازی در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برابر هم قرار گرفتند. در نهایت تیم میزبان موفق شد ماشین‌سازی را با یک گل شکست دهد. تک گل بازی را عماد میرجوان در دقیقه ۳۹ برای نفت به ثمر رساند.  

نفت با این پیروزی ۳۲ امتیازی شد و در رده هشتم باقی ماند. ماشین‌سازی هم با ۲۴ امتیاز در رده دهم قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال سايپا تيم فوتبال سپاهان تيم فوتبال نفت مسجد سلیمان تیم فوتبال ماشین سازی تبریز استانی ورزشی ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۳۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو

منچستریونایتد در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس برابر شفیلدیونایتد به پیروزی رسید.

به گزارش مشرق، در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های منچستریونایتد و شفیلدیونایتد از ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه‌شب به مصاف هم رفتند.

منچستر که در ۴ هفته اخیر با سه مساوی و یک شکست از جاده برد خارج شده بود، در این بازی خانگی برای تیم قعرنشین لیگ جزیره به دنبال سه امتیاز بود و در پایان با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری رسید.

مسابقه با یک شوک برای منچستر در خانه آغاز شد و جیدن بوگل در دقیقه ۳۵، شفیلد را پیش انداخت، با این حال هری مگوایر در دقیقه ۴۲ گل تساوی یونایتد را به ثمر رساند. نیمه اول با تساوی یک - یک دو تیم به پایان رسید.

در نیمه دوم شفیلد توسط بن بریرتون در دقیقه ۵۰، دو بر یک بار دیگر پیش افتاد. البته این پایان کار نبود و برونو فرناندز، ستاره پرتغالی یونایتد در دقیقه ۶۱ از روی نقطه پنالتی گل دوم و مساوی منچستر را به ثمر رساند.

در ادامه تلاش منچستر برای پیروزی در خانه بیشتر شد و فرناندز در دقیقه ۸۱ با یک شوت دیدنی گل سوم یونایتد را وارد دروازه شفیلد کرد تا برای اولین بار در این مسابقه شیاطین سرخ دست برتر را در مسابقه داشته باشند. راسموس هویلوند در دقیقه ۸۵ گل چهارم منچستر را به نام خودش ثبت کرد تا خیال اریک تن‌هاخ از برد راحت شود.

در نهایت منچستریونایتد توانست با نتیجه ۴ بر ۲ شفیلدیونایتد را شکست دهد و پس از ۴ هفته رنگ پیروزی را ببیند. منچستر با این برد ۵۳ امتیازی شد و به رده ششم جدول رسید.

شفیلد هم با ۱۶ امتیاز در رده بیستم و آخر جدول باقی ماند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا