Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@20:40:22 GMT

۲ موشک از غزه به شهرک صهیونیستی اصابت کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۳۳۲۳

۲ موشک از غزه به شهرک صهیونیستی اصابت کرد

رسانه‌های رژیم صهیونیستی یکشنبه شب از اصابت دو موشک به یک شهرک صهیونیستی واقع در منطقه موسوم به غلاف غزه در مرز با این باریکه خبر دادند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از  پایگاه خبری معا دو موشک به اطراف شهرک صهیونیستی «سدوت نیگف» اصابت کرده و خسارت مالی بر جای گذاشته است.

منابع صهیونیستی افزودند: دو موشک از شمال نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیستی منطقه غلاف غزه شلیک شد و در پی آن آژیر حمله موشکی در این شهرک‌ها به صدا در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمعه ۶ تیرماه نیز ۲ راکت از نوار غزه به سوی شهرک‌های صهیونیستی غلاف غزه شلیک شده بود.

پیش‌تر "ابو عبیده" سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام، همزمان با اعلام مقام‌های آمریکایی مبنی بر اینکه بزودی از طرح دونالد ترامپ برای فلسطین رونمایی می‌شود، اعلام کرده بود: گروه‌های مقاومت فلسطینی، رژیم صهیونیستی را از اشغال کرانه باختری پشیمان خواهند کرد.

سخنگوی گردان‌های القسام افزود: مقاومت، گزینه‌های مختلفی برای تحمیل اراده خود به اشغالگران دارد و هزینه‌ای که آنها در این پرونده خواهند پرداخت، در طول تاریخ مبارزه بی سابقه است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی غزه فلسطین برنا صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۳۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اذعان رسانه صهیونیستی: موشک‌های ایران به تاسیسات هسته ای و نظامی اصابت کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، روزنامه صهیونیستی معاریو در گزارشی درمورد پاسخ موشکی و پهپادی ایران نوشت: پدافند هوایی تنها با ۸۴درصد از حمله ایران مقابله کرد و ادعای سخنگوی ارتش اسرائیل مبنی بر مقابله با ۹۹درصد از موشک‌ها وپهپادها صحت ندارد.

در این گزارش آمده است: تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد که دست‌کم یکی از ساختمان‌های تاسیسات هسته‌ای دیمونا مورد اصابت قرار گرفته و محوطه این تاسیسات نیز دو بار مورد اصابت قرار گرفته است.

در بخشی از این گزارش آمده است که بررسی ویدیوها نشان می‌دهد که پایگاه نواتیم در النقب نیز ۴ بار مورد اصابت موشک‌های ایرانی قرار گرفته است.

در بخش دیگری نیز تاکید شده است: ویدیوهای منتشر شده نشان می‌دهد که پایگاه هوایی رامون در صحرای النقب نیز ۵ اصابت توسط موشک‌های ایرانی داشته است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه‌شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت به غلاف غزه در 196 مین روز جنگ
  • موشک‌های مقاومت الجلیل علیا را در خاموشی فرو برد
  • اذعان رسانه صهیونیستی: موشک‌های ایران به تاسیسات هسته‌ای و نظامی اصابت کرد
  • اذعان رسانه صهیونیستی: موشک‌های ایران به تاسیسات هسته ای و نظامی اصابت کرد
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه «المالکیه» رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه «المالکیه» صهیونیست‌ها
  • بالاخره چند موشک ایران به اسرائیل اصابت کرد؟
  • اصابت موشک‌های حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی/ زخمی شدن ۶ صهیونیست
  • اصابت موشک‌های حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی
  • اصابت موشک‌های حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی/ ۱۱ صهیونیست زخمی شدند