Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین محتشم یکشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اجازه نمی‌دهیم در قالب تضییع حقوق تیم پارس جنوبی جم، حق فوتبال استان بوشهر ضایع شود.

وی افزود: اقدام غیرحرفه ای تیم استقلال تهران در عدم حضور در شهرستان جم و دفاع غیر کارشناسی از این تیم توسط عده‌ای محدود در بدنه وزارت ورزش، قابل دفاع نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر تصریح کرد: از روز گذشته که به دلایل واهی و غیر اثبات شده، تیم استقلال تهران حاضر به آمدن به شهرستان جم برای دیدار مقابل تیم پارس جنوبی جم نشد، ابتدا به شکل تلفنی و سپس از طریق مکاتبات رسمی، به وضعیت پیش آمده اعتراض و از کلیت فوتبال استان بوشهر دفاع کرده ایم.

محتشم ادامه داد: قصد نداریم که پیش داوری کنیم اما آن چیز که محتمل است حاضر نشدن تیم استقلال تهران در شهرستان جم استان بوشهر نه مربوط به مسائل پزشکی و بیماری کرونا بلکه تابع مسائل دیگر است.

وی عنوان کرد: بر اساس رایزنی‌های انجام شده با سرپرست فدراسیون فوتبال و مرکز ارزیابی‌های پزشکی و بازتوانی فوتبال ایران (ایفمارک)، قرار بود که تیم استقلال تهران با یک پرواز چارتر صبح امروز وارد استان بوشهر شود که عملاً انجام نشد.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر ادامه داد: همه تخلفات انجام شده توسط تیم استقلال تهران برای حاضر نشدن در شهرستان جم را به سرپرست فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران گوشزد کردیم و اطمینان داریم که این مجموعه‌ها به شکل کاملی در جریان موضوع قرار دارند.

محتشم یادآور شد: از امروز مکاتباتی نیز با کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کرده ایم و به هیچ عنوان حقوق تضییع شده تیم فوتبال پارس جنوبی جم را رها نمی‌کنیم.

کد خبر 4966837

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال پارس جنوبی سعید رضایی شهرستان جم بوشهر تیم فوتبال پارس جنوبی تیم فوتبال استقلال تهران ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد بیرجند ایلام استانداری سمنان دهه کرامت خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا مواد مخدر فوتبال استان بوشهر تیم استقلال تهران شهرستان جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۳۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس از استقلال رد شد

کمیته استیناف رای قطعی درباره شکایت باشگاه پرسپولیس از استقلال را صادر کرد

طرفداری | کمیته استیناف آرای خود را درباره پرونده های مطروحه صادر کرد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:

* در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر برائت باشگاه استقلال تهران در استفاده از بازیکن به نام بلانکو در و نیز آقایان علی سامره -سعید اکبری -محمد نوازی -صالح حردانی و ابوالفضل جلالی از تخلف توهین و نشر اکاذیب و تحریک به خشونت صادر شده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده ، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره ، عیناً تائید و اعلام می گردد .رأی صادره قطعی است.

* در خصوص استیناف موسسه فرهنگی ورزشی میهن آریو به طرفیت آقای هوتن نگاری  نسبت به رأی کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت تجدیدنظرخواه به پرداخت 3 میلیارد و 430 میلیون ریال بابت باقیمانده دستمزد قراردادی و 130 میلیون و 854 هزار و 500 ریال بابت هزینه دادرسی در حق تجدیدنظرخوانده صادر شده است نظر به اینکه مطابق ضمیمه دو مقررات نقل وانتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان اشخاص غیر از بازیکن تابع مقررات مذکور نیستند و ضمن اینکه انعقاد قرارداد با آقای هوتن نگاری به عنوان انالیزور تیم متضمن ایفای تعهدات از سوی متعهد است و تجدیدنظرخواه دلیلی بر ایفای تعهدات ارائه نکرده است لذا با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده ، مستنداً به ماده 17 آئین دادرسی کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض ، دادنامه صادره ، عیناً تائید و اعلام می گردد این رأی قطعی است.

* در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان بیرجند نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت آقایان 1- مرتضی کسرایی سرمربی به چهار جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت یکصد میلیون ریال جریمه2- سجاد فاطمی سرپرست به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت پنجاه میلیون ریال 3- سید محمد عباسی تدارکات به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت پنجاه میلیون ریال به جهت بدرفتاری در قبال داور و تیم فوتبال تجدیدنظرخواه به پرداخت چهل میلیون ریال جریمه به جهت اخذ شش اخطار در بازی مقابل تیم مهر عظام زاهدان هرچند جرائم نقدی مذکور قابل تجدیدنظرخواهی نیستند ولیکن با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده ، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره ، عیناً تائید و اعلام می گردد .رأی صادره قطعی است.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • شوک سال جدید به استقلال، زود خنثی شد!
  • راز کمک ۱۳ میلیاردی فدراسیون به استقلال فاش شد
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار دلاری فدراسیون به استقلال
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال چیست؟
  • رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال
  • شکایت پرسپولیس از استقلال رد شد
  • شکایت پرسپولیس از مهاجم استقلال رد شد
  • رد شکایت پرسپولیس از بلانکو از سوی کمیته استیناف