Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@06:40:58 GMT

طرح اجرای حکم تخریب باغات شهر اردل اشتباه است

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۳۳۸۷

طرح اجرای حکم تخریب باغات شهر اردل اشتباه است

امام جمعه اردل گفت: طرح اجرای حکم تخریب باغات شهر اردل در این شرایط نامناسب اقتصادی و معیشتی مردم اشتباه است چه رسد به اجرای آن و ای کاش میگفتند این حرکت در این وضع کنونی، چه خدمتی به انقلاب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مهرداد بهرامی امام جمعه شهر اردل در پیامی به پایگاه خبری تحلیلی جهانبین نیوز  ضمن گلایه از مسئولین  راه و شهرسازی  شهرستان  اردل نوشت: متاسفانه هر از چند گاهی، شاهد اقدامات برخی از دستگاه ها هستیم ،که نمیشود گفت با منطق انقلاب و مشی و سفارشات امامین انقلاب فاصله دارد ،که اساسا در جهت دیگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..همه پشتوانه این انقلاب مقدس، همین اعتماد و همراهی و دلبستگی مردم است، که این سرمایه را به نام قانون و  حفظ بیت المال و عدم درک درست شرایط کشور و مردم،  تضعیف میکنند...مدتها بحث اجرای حکم تخریب باغات شهر اردل مطرح است، که بنظرم، در این شرایط نامناسب اقتصادی و معیشتی، طرح آن اشتباه است چه رسد به اجرای آن... و ای کاش میگفتند این حرکت در این وضع کنونی، چه خدمتی به انقلاب است.

وی تصریح کرد: از بزرگان استان، نماینده محترم شهرستان در مجلس درخواست دارم، با توجه به وضعیت امروز مردم، درجهت توقف اجرای این حکم ورود کنند.

حجت الاسلام بهرامی گفت: خیلی گلایه مندیم از این نوع دستگاه ها که به بهانه وجود برخی نارضایتی ها ی عمومی، طرحهای مهم مردم را عملا متوقف، اما آنجا که منفعت خود این دستگاه ها ست، تحت هر شرایطی، و با فشار و استفاده از قوه قهریه و بدون ملاحظه حال و روز مردم و آثار و تبعات بد این اقدامات، و بروز تنشهای اجتماعی و گاها اختلافات خانوادگی، بر گرفتن حق خود و اجرای خواسته خود پافشاری می‌کند.

وی در ادامه بیان داشت: این حقیر به عنوان خادمی کوچک در محضر این مردم ، از دستگاه قضا و خصوصا از مسکن و شهرسازی میخواهم، باتوجه با اوضاع بد مردم این منطقه  و بیکاری بالا، واز طرفی وجود انگیزه های ناپاک، در ایجاد نارضایتی های اجتماعی نسبت به انقلاب و نظام، و تلاش دشمنان این ملت در ایجاد زمینه های آشوب های اجتماعی،  فعلا مسئله اجرای این حکم متوقف گردد...واز دستگاه بازرسی درخواست دارم ،با ملاحظه وضع موجود مردم و حساسیت امروز کشور، اجرای این حکم را به تاخیر اندازد.. امید دارم با همکاری و همفکری مردم و همراهی بیشتر مسئولان در آینده بتوان این مسئله رو حل کرد...ونباید از یاد ببریم که همین مردم ولی وصاحب نعمت ما هستند.

حجت الاسلام بهرامی  خاطر نشان کرد: حال باید ببینیم مسئولین شهرسازی بازهم خواهان  اجرای این حکم هستند یا اینکه از اجرای آن صرف نظر میکنند البته در دولت تدبیر تا کنون شاهد بی رحمی ها بودیم تا ببینیم آیا این بی رحمی ها نصیب مردم محروم شهر اردل هم خواهد شد یا خیر؟!

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اجرای این حکم شهر اردل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۳۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد؛ سرهنگ یاوری در دومین جلسه هماهنگی اجرای طرح کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی که با حضور نمایندگان دستگاه‌های دولتی و مردم نهاد از جمله استانداری، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، آستان قدس رضوی، موسسه نسیم اسکان یزد و... در سالن جلسات شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی معاونت اجتماعی برگزار شد، گفت: طرح ملی کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، با اولویت ۳۳۰ محله آسیب‌پذیر و حاشیه‌نشین در سراسر کشور و در یزد با اولویت سه محله و با محوریت کوپ‌ها و با مشارکت، حمایت، هدایت و نظارت مستقیم معاونت فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان یزد اجرا خواهد شد.   وی هدف از تشکیل جلسه را هماهنگی بین دستگاه‌ها در خصوص اجرایی کردن این طرح عنوان کرد و گفت: عمده مشکلات این سه محله باید توسط معتمدان محل و مشاوران کلانتری‌ها بررسی و احصا شود.   سرهنگ نعیم یاوری در پایان خاطر نشان کرد: کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی نیازمند همکاری تعامل خوب و سازنده بین دستگاه‌های اجرایی است، در پایان مقرر شد محل اجرای طرح با هماهنگی رئیس کلانتری و معتمدین محل مشخص و اطلاع رسانی کامل زمان و مکان اجرای طرح از طریق نصب بنر، نصب اطلاعیه، ارسال پیامک، فضای مجازی و... انجام و نیز مشکلات هر منطقه احصا و نیز هماهنگی لازم با سایر دستگاه‌ها جهت اجرای طرح انجام و مشخصات نماینده هر دستگاه جهت شرکت در جلسات قبل و حین اجرای طرح اعلام شود.

دیگر خبرها

  • حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در استان
  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ملی برای اجرای روکش آسفالت در تویسرکان
  • اجرای حکم تخریب ساخت و ساز در برخوار
  • آغاز عملیات ساخت ۹۰ واحد مسکونی در شهرستان اردل
  • برنامه های هفته ملی سلامت در مازندران اعلام شد
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بروجرد
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در شهرستان علی آبادکتول
  • تصمیمات اشتباه باعث بدبینی مردم به همه مسوولان می‌شود
  • همراهی اردن با رژیم صهیونیستی «اشتباه استراتژیک» بود