Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این مطلب گفت: براساس اعلام معاونت هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور، بنگاه‌های اقتصادی مشمول دریافت این تسهیلات در استان باید تا پایان هفته و به فوریت در سامانه کارا ثبت نام کنند زیرا دیگر فرصتی نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی رسولیان افزود: ۲۸ هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال تسهیلات برای ۶۷ هزار و ۳۹۶ بنگاه اقتصادی متضرر از کرونا در استان خراسان رضوی با اشتغال ۱۸۳ هزار و ۴۱۹ نفر اختصاص یافته است.

وی اظهار داشت: هدف اصلی پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های آسیب دیده از کرونا حفظ اشتغال آنهاست، به ازای هر شاغل بیمه شده در واحدهای تولیدی، خدماتی و صنعتی متضرر از کرونا ۱۲۰ میلیون ریال تسهیلات تعلق می‌گیرد اما واحدهایی که بنا به مصوبه ستاد ملی الزاما تعطیل شدند به ازای هر نفر نیروی شاغل بیمه شده در آنها ۱۶۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت می‌شود.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: نرخ سود تسهیلات مزبور برای بنگاه‌های اقتصادی ۱۲ درصد و دوره بازپرداخت بعد از سه ماه تنفس، دو ساله است.

براساس آخرین آمار رسمی، تاکنون ۲۴۰ هزار و ۴۳۸ نفر در ایران به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۶۳ تن در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۱ هزار و  ۵۷۱ تن رسیده است.

همچنین تاکنون ۲۰۱ هزار و ۳۳۰ نفر از مبتلایان به کرونا در ایران بهبود یافته‌اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا استانداری خراسان رضوی اشتغال زایی سامانه کارا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استانداری خراسان رضوی اشتغال زایی سامانه کارا ویروس کرونا استانداری خراسان رضوی اشتغال زایی سامانه کارا خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۳۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان رضوی گفت:در راستای اجرای طرح برخورد با خودرو‌های قاچاق، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان در یکی از مناطق شهر مشهد به یک دستگاه خودرو سواری BMW مشکوک و به راننده دستور ایست دادند.

سرهنگ حسین جوانبخت افزود: در ادامه مالک خودرو مدارک و مستندات لازم مبنی بر داشتن مجوز تردد خودرو ارائه نکرد و خودرو موردنظر به پارکینگ منتقل شد که کارشناسان ارزش این خودرو را ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی  از شهروندان خواست؛ در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت اقتصادی خارج از چهارچوب قانون مراتب را در اسرع وقت به پلیس پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • اتمام ۵۳ پروژه اقتصادی تا پایان دولت در خراسان رضوی
  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • (ویدیو) رفع اختلال در سامانه نسخه الکترونیک تا پایان هفته
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • ضبط برنج های تقلبی و جریمه متخلف در مشهد
  • ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی خراسان جنوبی پرداخت شد