Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سناتور دموکرات ایالت کانتیکت، در پیامی از سیاست‌های جنگ‌طلبانه واشنگتن علیه یمن انتقاد کرد و خواستار توقف بمباران یمنی‌ها توسط آمریکا شد. تاریخ انتشار: 23:17 - 15 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۴۹۹۴

خبرگزاری میزان - کریس مورفی، یکشنبه شب با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در توئیتر به انتقاد از سیاست‌های جنگ‌طلبانه واشنگتن علیه یمن پرداخت و نوشت: احتمالا ۲۷ درصد از یمنی‌هایی که به بیماری کووید-۱۹ مبتلا می‌شوند، جان خود را از دست می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما آمریکا چه می‌کند؟ ما آن‌ها (یمنی‌ها) را بمباران می‌کنیم. این اقدام باید متوقف شود.

بیشتر بخوانید: انتقاد سناتورهای آمریکایی از کاخ سفید؛ «ترامپ باید بپذیرد در برابر ایران شکست خورده است»

مردم یمن در شرایط ویژه‌ای قرار دارند. یمنی‌ها از طرفی با شیوع «ویروس کرونا» رو به رو هستند و از طرف دیگر محاصره همه جانبه، بمباران‌های بی‌وقفه و ادامه جنگ ائتلاف عربی – آمریکایی که وارد ششمین سال متوالی خود شده، موجب بالا رفتن آمار تلفات غیرنظامیان به ویژه کودکان و زنان بی‌دفاع یمنی شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سناتور آمریکا کریس مورفی ویروس کرونا یمنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۳۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: اسرائیل و اوکراین برای دفاع از خودشان به ما وابسته‌اند

رئیس‌جمهور آمریکا در یادداشتی در روزنامه وال‌استریت‌ژورنال مدعی شده با آنکه اسرائیل و اوکراین قادر به دفاع از خود هستند، اما برای انجام این کار به کمک‌های ایالات متحده وابسته‌اند.

جو بایدن در ادامه با بیان این ادعا که ایران و روسیه خواستار نابودی اسرائیل و اوکراین هستند نوشته است: «ما نباید هیچ یک از این پیامد‌ها را بپذیریم.»

بایدن در این مقاله با بیان اینکه «الان وقت تنها گذاشتن دوستانمان نیست» از مجلس نمایندگان آمریکا خواست طرح اضطراری امنیت ملی برای کمک به اوکراین و اسرائیل را به تصویب برساند. 

رئیس‌جمهور آمریکا نوشته است: «با آنکه هر دو کشور قادرند از حاکمیت خودشان دفاع کنند آنها برای انجام این کار به کمک آمریکا از جمله سلاح‌های آمریکایی وابسته‌اند.»

وی اضافه کرده است: «هم اوکراین و هم اسرائیل از سوی دشمنانی که به دنبال نابود کردن آنها هستند هدف حملاتی آشکار قرار گرفته‌اند.»

بایدن در ادامه ادعای خود نوشته است: «پوتین می‌خواهد مردم اوکراین را تحت انقیاد خود آورد و این کشور را به بخشی از یک امپراطوری روسیه‌ای جدید تبدیل کند. حکومت ایران هم خواستار نابود کردن اسرائیل برای همیشه است.»

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • روز ۱۹۶ طوفان‌الاقصی|اصرار اسرائیل برای حمله به رفح
  • نماینده کنگره خواستار آتش‌بس فوری و دائمی در غزه
  • بایدن: اسرائیل و اوکراین برای دفاع از خودشان به ما وابسته‌اند
  • آمریکا برای توقف جنگ در غزه اراده سیاسی ندارد
  • افزایش قیمت مسکن به دلیل توقف یک دهه‌ای ساخت
  • ادعای فرماندهی مرکزی آمریکا درباره مقابله با دو پهپاد یمنی
  • ادعای سنتکام درباره مقابله با ۲ پهپاد یمنی
  • چرا آمریکا حاضر به بمباران ایران همراه اسرائیل نشد؟ پاسخ نظامی آمریکایی
  • حمله آمریکا و انگلیس به غرب یمن
  • انتقاد تند قهرمان المپیک و UFC از غول آمریکایی؛ احمق هستی!