Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر سنگالی قرمزها مجددا موفق به گلزنی مقابل استون ویلا شد.

طرفداری - سادیو مانه، وینگر سنگالی باشگاه لیورپول در بازی برگشت این تیم مقابل استون ویلا در لیگ برتر انگلیس، باری دیگر موفق به گلزنی شد.

به گزارش اسکای، سادیو مانه موفق شد تا گل اول لیورپول را مقابل استون ویلا به ثمر برساند. در بازی های اخیر این دو تیم، مانه همواره موفق به گلزنی مقابل استون ویلا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی توان انتظار داشت که در هر بازی 4 یا 5 گل به ثمر برسانیم

کسب این پیروزی برای ما آسان نبود. هوا کمی طوفانی بود و زمین مسابقه نیز خشک بود. با این حال، ما در نیمه دوم واکنش خوبی نشان دادیم و پیشرفت تیم در ادامه بازی خیلی خوب بود. در پایان، ما موقعیت های گلزنی خوبی ایجاد کردیم و 3 امتیاز این مسابقه را کسب کردیم. نمی توان انتظار داشت که در هر بازی 4 یا 5 گل به ثمر برسانیم. آن ها تیم بسیار سازمان یافته و منظمی بودند و به خوبی دفاع می کردند. با این حال، ما تا پایان مسابقه برای گلزنی فشار آوردیم و هنگامی که فضاهای خالی میان مدافعان آن ها ایجاد شد، موفق شدیم تا 2 گل به ثمر برسانیم.

سادیو مانه موفق شد تا ششمین گل خود را مقابل استون ویلا به ثمر برساند. در بازی قبلی لیورپول مقابل استون ویلا، مانه موفق به گلزنی شده بود. او در این رابطه می گوید:

استون ویلا برای من تیم خوش یمنی است. من همیشه مقابل آن ها موفق به گلزنی می شوم. امیدوارم آن ها در لیگ برتر بمانند تا فصل آینده نیز بتوانم گل های بیشتری مقابل آن ها به ثمر برسانم!

 لیورپول 2-0 استون ویلا؛ مانه پایش را از روی پدال گاز برنمی دارد

نکات جالب از جدال لیورپول و استون ویلا: 57 بازی بدون شکست خانگی در لیگ برتر

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مقابل استون ویلا موفق به گلزنی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۳۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمیر نصری: رفتار امیلیانو مارتینز آزارم می‌دهد چون او قبلاً شخصیتی آرام و خجالتی داشت

نصری می‌گوید مارتیتز دروازه‌بان خوبی است و نیاز ندارد با این حرکات جلب توجه کند.

طرفداری | سمیر نصری از رفتارهای امیلیانو مارتینز انتقاد کرده است.

سمیر نصری، هافبک هجومی سابق آرسنال، در مصاحبه‌ای با "کانال پلاس" از رفتارهای امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان آرژانتینی استون ویلا انتقاد کرده است. مارتینز که به خاطر حرکات تحریک‌آمیز خود در دنیای فوتبال مشهور است، اخیراً در پیروزی استون ویلا مقابل لیل در لیگ کنفرانس اروپا، بار دیگر با حرکات خود جنجال‌برانگیز شد. مارتینز که مهارت پنالتی‌گیری او به آرژانتین کمک کرد تا به افتخار کوپا آمریکا و قهرمانی جهان در قطر ۲۰۲۲ دست پیدا کند، اکنون در استون ویلا بازی می‌کند. او قبل از پیوستن به ویلا در سال ۲۰۲۰، ۱۰ سال در آرسنال (2010 تا 2020) حضور داشت هر چند او در این مدت به طور قرضی در تیم‌های دیگر بازی می‌کرد.

بیشتر بخوانید: همان همیشگی؛ امیلیانو مارتینز بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها انتقاد سمیر نصری از امیلیانو مارتینز

در زمان حضور مارتینز در آرسنال، او را شخصیتی آرام و خجالتی می‌دانستند، اما اکنون به خاطر رفتار خصمانه خود که هم بازیکنان و هم هواداران حریف را عصبانی می‌کند، مشهور است. مارتینز با وجود اینکه به خاطر این کارها شهرتی پیدا کرده که می‌تواند او را به دردسر بیندازد، هیچ عذرخواهی نمی‌کند، اما نصری این سوال را مطرح می‌کند که چرا این بازیکن ۳۱ ساله احساس می‌کند که باید برای دوربین‌ها بازی کند. نصری، ملی‌پوش سابق فرانسه که بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱ سه سال در آرسنال بازی می‌کرد، دراین‌باره می‌گوید:

رفتار او من را آزار می‌دهد چون او قبلاً اینطوری نبود. من او را از زمانی که خیلی جوان بود در آرسنال می‌شناختم، خیلی خجالتی بود و شخصیت آرامی داشت و حالا این رفتارها به عادت او تبدیل شده است. یک شوت را دفع می‌کنی، نیازی نیست با گفتن "هیس" به حریف توهین کنی. او نیازی به این کارها ندارد. با مهارهای قاطعانه‌ای که انجام می‌دهد، مثل مهار ضربه راندال کولو موانی یا مهار ضربات پنالتی مقابل فرانسه، یا امشب... او واقعا نیازی ندارد که "هیس" بگوید تا مردم در مورد او صحبت کنند.

مارتینز در مقابل لیل دو کارت زرد دریافت کرد اما اخراج نشد، زیرا یکی در وقت عادی و دیگری در ضربات پنالتی بود. با این حال، انتظار می‌رود که او محروم شود و بازی رفت نیمه‌نهایی ویلا مقابل المپیاکوس را در لیگ کنفرانس اروپا از دست بدهد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • فرانسه از هیچکس بیشتر از دیبو متنفر نیست!‏
  • سمیر نصری: رفتار امیلیانو مارتینز آزارم می‌دهد چون او قبلاً شخصیتی آرام و خجالتی داشت
  • قانون جالبی در فوتبال که نمی‌دانستید!
  • خوشحالی امیلیانو مارتینز رو به هواداران لیل پس از مهار پنالتی و صعود استون ویلا / فیلم
  • صعود استون ویلا در ضربات پنالتی با درخشش مارتینز/ فیورنتینا راهی نیمه نهایی شد
  • همان همیشگی؛ امیلیانو مارتینز بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها
  • لیل (3) 3-3 (4) استون ویلا؛ امی مارتینز، نامی که فرانسه فراموش نمی‌کند!
  • قصه تکراری عیسی مقابل صنعت نفت (عکس)
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • تخصص جدید رودریگو: گلزنی به سیتی! (عکس)