Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-20@00:58:44 GMT

پنج مصدوم در پی وقوع تصادف در بزرگراه یاسینی

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۳۵۱۸

رییس مرکز اورژانس تهران از مصدوم شدن پنج نفر طی وقوع تصادف بین چهار خودرو در بزرگراه یاسینی خبر داد.

دکتر پیمان صابریان در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: ساعت ١٩:١٧ دقیقه روز جاری تماسی در خصوص وقوع تصادف با سامانه ١١۵ اورژانس گرفته شد که بلافاصله تکنسین‌های اورژانس به محل حادثه واقع در بزرگراه یاسینی به سمت پردیس و بومهن، بعد از اتوبان بابایی، نبش آزادراه تهران-پردیس اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تکنسین‌های اورژانس در محل مشاهده کردند که یک دستگاه کامیون، یک خودرو پراید، یک خودرو پژو و یک خودرو وانت به دلایل نامشخصی با یکدیگر برخورد کردند.

رییس مرکز اورژانس تهران با اشاره به اقدام سریع تکنسین‌های این مرکز نسبت به امدادرسانی به مصدومان حادثه گفت: تکنسین‌های اورژانس بلافاصله وضعیت افرادی که در این حادثه حضور داشتند را بررسی کرده و سه نفر را که سرنشین خودرو پراید، راننده خودرو پژو و راننده خودرو وانت بودند به بیمارستان نیرو هوایی منتقل کردند.

وی افزود: دو نفر که رانندگان خودرو پرشیا و پراید بودند نیز در محل درمان شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محمدعلی کامفیروزی سایت غنی سازی نطنز احمد متوسلیان پرونده اکبر طبری مصدوم تصادف بزرگراه یاسینی محمدعلی کامفیروزی سایت غنی سازی نطنز احمد متوسلیان پرونده اکبر طبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۳۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد امین نیکویی‌نژاد، گفت: پس از تماس با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ مبنی بر واژگونی خودروی تاکسی سمند در پنج کیلومتری گچساران از سمت بهبهان، بلافاصله دو گروه امدادرسانی از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ گچساران به محل حادثه اعزام شدند. وی افزود: این حادثه یک کشته و سه مصدوم برجای گذاشت و مصدومان این حادثه پس از رهاسازی توسط آتش‌نشانی، کارکنان اورژانس آنها را به بیمارستان شهید رجایی گچساران منتقل کردند. سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در این حادثه متأسفانه راننده سمند مردی ۳۸ ساله به دلیل شدت جراحت جان باخت و حال یک نفر از مصدومان وخیم گزارش شده‌است.

دیگر خبرها

  • تصادف پراید و تریلی در باجگاه شیراز با ۸ مصدوم
  • ۵ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در شرق سبزوار
  • ۵ مصدوم در واژگونی پراید در شرق سبزوار
  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • آتش سوزی مرگبار کارگاه ساختمانی در تهران/ ۶ کارگر جان باختند+ جزئیات
  • غرق شدگی پسربچه و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم