Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@18:04:44 GMT

غیبت محرمی در ترکیب دینامو زاگرب

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۳۵۴۱

غیبت محرمی در ترکیب دینامو زاگرب

نفرات اصلی دینامو زاگرب در دیدار با ری‌یکا بدون حضور مدافع ایرانی این تیم اعلام شدند.

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه هفته سی و سوم لیگ یک کرواسی، تیم دینامو زاگرب که صادق محرمی را در اختیار دارد، از ساعت ۲۳:۳۵ امشب مهمان تیم رده پنجمی ری‌یکا خواهد بود.

 

صادق محرمی که پس از پنج هفته حضور پیاپی و قطعی شدن قهرمانی دینامو زاگرب، در دیدار اخیرشان به طور کامل نیمکت‌نشین بود، امشب هم جزو نفرات ذخیره تیمش مقابل ری‌یکا حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدافع راست ایرانی دینامو زاگرب که در مدت حضورش در ترکیب این تیم عملکرد خوبی داشته، در فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ یک کرواسی ۱۶ بازی انجام داده است.

 

یاران محرمی که قهرمانی خود را در این فصل قطعی کرده‌اند، ۷۶ امتیازی هستند و ری‌یکا ۵۲ امتیازی است و برای کسب برتری و صعود به رده چهارم تلاش می‌کند.

کرواسی دینامو زاگرب صادق محرمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کرواسی دینامو زاگرب صادق محرمی دینامو زاگرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۳۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد

آفتاب‌‌نیوز :

با قرار گرفتن دوباره مهرداد محمدی در ترکیب اصلی استقلال و البته مصدومیت دردناک مهدی مهدی‌پور، جواد نکونام ترجیح داده جلال‌الدین ماشاریپوف را یک خط عقب‌تر به میدان بفرستد.

هافبک ازبکستانی استقلال که از ابتدای حضور در ترکیب تیمش توانسته بود با گلزنی حضور در پیراهن آبی را جشن بگیرد، در این بازی‌ها نشان داده می‌تواند در پست هافبک پشت مهاجم و بازیساز تیمش هم به خوبی بازی کند.

ستاره ازبکستانی که آخرین تاثیرگذاری مستقیم او در نتایج استقلال به پاس گل برابر استقلال خوزستان برمی‌گردد، امیدوار است در این پست هم بتواند از بازی برابر شمس آذر قزوین دوباره تاثیرگذاری مستقیمش را مجسم کند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • زوج دفاعی جدید شجاع: حضور کمرنگ اما موثر!
  • کارِ سخت جواد؛ ترکیب تیم استقلال مقابل شمس‌ آذر قزوین برای بازی امروز 31 فروردین
  • آخرین خبر از مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد
  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • دلیل غیبت ناگهانی یک ستاره در ترکیب سپاهان 
  • پیام به نیمکت رسید ولی به ترکیب نه!
  • دلیل غیبت ناگهانی یک ستاره در ترکیب سپاهان
  • ترکیب سپاهان در دربی با تغییرات قابل توجه!
  • دشوارترین رقیب برای شماره ۴ پرسپولیس