Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@19:57:23 GMT

شهر خودرو با سرآسیایی به سوی آسیا

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۳۵۶۵

شهر خودرو با سرآسیایی به سوی آسیا

مشهدی‌ها دومین پیروزی متوالی خود در ایام شروع دوباره لیگ بعد از تعطیلات را امشب در گرمای سیرجان به دست آوردند.

به گزارش "ورزش سه" پس از آن‌که ذوب آهن در مشهد نتوانست مقابل درخشش شاگردان سرآسیایی امتیازی را به دست آورد و سه امتیازی بازی به شهر خودرویی‎ها رسید، امشب نوبت به آن رسید تا مشهدی‌ها برای استخراج سه امتیاز از مستطیل سبز، راهی سیرجان شوند؛ دیدار با تیم آقامعلم آن‌هم در گرمای طاقت فرسای سیرجان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتکار مشهدی‌ها سفر زودهنگام به سیرجان بود و آن‌ها یک روز زودتر با پرواز اختصاصی راهی سیرجان شدند تا بیشتر بدن‌شان سازگاری پیدا کند.

 

امشب اما عنابی‌پوشان فاصله چندانی تا از دست دادن امتیاز نداشتند اما روح الله سیف الهی مهره تعویضی سرآسیایی، گل برتری تیمش را روی یک استارت انفجاری به ثمر رساند تا کسب دوباره سهمیه آسیایی در فاصله‌ای نزدیک برای مشهدی‌ها قرار گیرد؛ البته آنها هنوز 7 فینال حساس دیگر را هم پیش‌روی دارند که شاید مهم‌ترین آن دیدار برابر استقلال است و ترافیک مدعیان آنقدر بالاست که از دست دادن امتیاز می‌تواند چند پله‌ای آنها را از منطقه سبز سهمیه دور کند.

 

 

 

 

ستاره درخشان شهر خودرو به جز سیف اللهی، مهدی رحمتی بود که فوق العاده بازهم مانند بازی با ذوب آهن در میدان حاضر شد و نمایش درخشانی داشت و یازدهمین کلین شیت فصلش را به ثبت رساند.

شهر خودرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو مشهدی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۳۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر المپیکی رکورد ایران در تپانچه 25 متر را شکست

اولین ورزشکاری که سهمیه المپیک 2024 پاریس را کسب کرد، رکورد تپانچه 25 متر را ارتقا داد...

طرفداری| هانیه رستمیان رکورد ایران در تپانچه ۲۵ متر را ارتقا داد

به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، هانیه رستمیان در مسابقات سهمیه المپیک به میزبانی برزیل و در پایان مرحله مقدماتی با ثبت امتیاز ۵۸۹ رکورد خود و رکورد ایران در تپانچه ۲۵ را ارتقا داد.

پیش از این رستمیان در مسابقات قهرمانی جهان در مصر با ثبت امتیاز ۵۸۸ موفق به کسب سهمیه المپیک پاریس شده بود که در برزیل امتیاز خود را یک نمره ارتقا داد.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • تیراندازی کسب سهمیه در ماده ۱۰ متر؛ خدمتی پنجم شد
  • هانیه رستمیان رکورد ایران در تپانچه ۲۵ متر را ارتقا داد
  • دختر المپیکی رکورد ایران در تپانچه 25 متر را شکست
  • نوروزیان فینالیست شد
  • كشف بيش از يک ميليارد كالای قاچاق در كاشمر
  • کشف بیش از یک میلیارد ریال مواد غذایی قاچاق در کاشمر
  • کشف بیش از یک میلیارد کالای قاچاق در کاشمر 
  • قول اینزاگی به هواداران اینتر: در دربی قهرمان می‌شویم
  • بسکتبال با ویلچر انتخابی پارالمپیک|ایران کامبک زد و برد
  • ناپولی دورتر از همیشه به سهمیه اروپایی